Size de böyle napıyoruz olum biz afakanları basıyor mu?

Abi kendimi eğlendirmek için gerçekten çok cabalıyorum ama cidden hala yaşamın inanılmaz anlamsız geldiğini benimsiyorum. Benim gibi hisseden var mı? Çok merak ettim doğrusu.

Size de böyle napıyoruz olum biz afakanları basıyor mu?
Cevapla