İş, güç, insanlar… Çok yoruyor bizi çok… Sizin yorgunluğa iyi gelen bir ilacınız var mı?

İş, güç, insanlar… Çok yoruyor bizi çok… Sizin yorgunluğa iyi gelen bir ilacınız var mı?

bende sürekli yorgun hissediyorum son dönemler de özellikle de.. şu an spor yapmak film dizi izlemek ve kahve içmek yorgunluğuma iyi geliyor..
bir de düzenli uyku :)

Bu bal yeğenim Can, şu an 8. yasinda ve 20 kasımda bir erkek kardeşi daha oldu
Yaman bu iki güzel şey
Benim motivasyon kaynağım
Herseyim
Telefon ekranında hep o var
45. yasindayim ve bekarım tek gerçeğim
Ayağımın çiçekten prangalari bunlar
Hak Muhammed Ali yar ve yardımcıları Hızır ve hz 12 imamlar yoldaşları olsun
Cemi cümlesini saklayıp beklesin
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
Cevap
9Cevap
Çay ve ekler. Yorgunluğa birebirler 🤣
Kafam meşgul olursa. Elim ayağım bir işle uğraşırsa yorgunluğum azalır.
Akşam eve gelip üstümdekileri atinca benden mutlusu yok.
Ayak masajı. Çok iyi geliyor tavsiye ederim. Bir de duş.
Yalnız kalabilsem, yorgunluğumu çok güzel atacağım
Uyku bana iyi geliyor
Sade türk kahvesi yanında sade soda
Bir demlik çay
Ilık duş
Kendi başıma takılmak
Yazarmısın bana ivedi
İvedi de ondan
Bu mu peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?