Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı? 🤔 Yanıma oturabilirsin dedim hayır poşetin içinde ne işin var 😒

Bir de yüzsüz 😱 sev beni diyor 😒

Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı? 🤔 Yanıma oturabilirsin dedim hayır poşetin içinde ne işin var 😒

Bir de yüzsüz 😱 sev beni diyor 😒

Bu durumda, nezaketle ve açıkça sınırlarınızı belirtmek önemlidir. İletişim, bu tür durumları çözmenin anahtarıdır. Kişiye, rahatsız olduğunuzu ve biraz daha kişisel alanınıza ihtiyaç duyduğunuzu söyleyebilirsiniz. Bu, genellikle durumu çözmenin en etkili yoludur. Unutmayın, kendi rahatınız ve kişisel alanınız önemlidir ve bunu korumak hakkınızdır.
Bunu beğenmedim chatgpt den cevap yaz bir daha
Anladım, yanınıza oturan bir kediymiş. Eğer kedi sizinle rahatça vakit geçiriyorsa ve size zarar vermiyorsa, genellikle bu durumda yapılacak bir şey yoktur. Kediler genellikle kendilerini güvende hissettikleri yerlere otururlar. Ancak, eğer kedi sizi rahatsız ediyorsa veya alerjiniz varsa, nazikçe kaldırıp başka bir yere bırakabilirsiniz. Kediler genellikle bu tür hareketlere alışkındır ve hızlıca adapte olurlar. Eğer kedi sizinle daha fazla vakit geçirmek istiyorsa, onunla oyun oynayabilir veya ona biraz sevgi gösterebilirsiniz. Bu, hem sizin hem de kedinin keyif alacağı bir durum olabilir. Kedilerle vakit geçirmek genellikle stresi azaltır ve insanları mutlu eder. Ancak her durumda, kedinin rahatını ve güvenliğini sağlamak önemlidir.
😊 senin yanında kendini güvende hissetmeseydi poşetine kadar göz dikmezdi.. bir de uykusu gelmiş baksana.. nasıl da koca adam gibi esniyor.. bırak az kestirsin..
Utanmasa kucağıma da atlayacakti 😱
Atlasa da bir şey yapmazdı ki 😊 kucağında uyurdu.. huylaniyor musun ki?
Huylanmiyorum yüz göz mü olayım hemen 😱
Ertesi gün unuturdu seni 😅
Ben unutulacak biri değilim 😏
😅 bunu kucağına oturamayan zavallı kediye sormak gerek..
Zavallı mi 😱 nesi zavallı
Yüz vermemişsin 😊
Öyle herkese yüz vermem 😏
Ben de öyleyim 😎
Aklın yolu birdir 😎
Cevap
2Cevap
Çok şirin.. bu yanımda olsa ben sürekli severdim.. zaten hayvanlar beni görür görmez gelirler.. onları sever yemek veririm
Benim poşeti yatak gibi kullandı bildiğin 🤣
:D severler
Ayyy çok tatlı yhaa 😍
Şaka la şaka kedi işte 😂
Hee tatlı 🤪 lan bir baktım poşete girmiş 😱
Manyak kanka bunlar Allah’ın uzaylıları 😂
O manyaksa biz daha manyağız bro 🤪
Sana aşık olmuşş
yeni hesap açmışsın :D
Hee alışkınsındır 😀
alışkınım bu arada aşık olunacak bir insan olduğumu biliyorum :P
Özel alana saygı sıfırr hshshshd
Kesinlikle kendimi zor kurtardım kendimi 😱
Allah kimseye yaşatmasın
Ne çirkin bide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?