Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı 🤔?

Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı? 🤔 Yanıma oturabilirsin dedim hayır poşetin içinde ne işin var 😒

Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı 🤔?

Bir de yüzsüz 😱 sev beni diyor 😒

Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı 🤔?
Yanıma oturabilirsin dedim ama biraz abarttı sizce ne yapmalı 🤔?
Cevapla