Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Benim öyle takıntılarım yok.. yani bir şeyi yapıyorsam zaten mutlaka gereklidir ama takıntı genelde gereksiz konulara çok kafa yormak oluyor.. takıntı demeyelim de aslında bazen istediğim başarmak istediğim şeyi çok düşündüğüm oluyor ama bu da normal.. çünkü başarmadan rahat edemem. :))
Bu konuda biraz sıkıntılarım var aslında. Mesela asla başka bir yerde lavaboya gidemem. Otelde bile mümkün olduğunca gitmem lavaboya. Biri gözümün önünde düşmesin diye dua ederim çünkü gülerim tutamam kendimi. Ve en zorlandığım şey teselli edememek. Edemem yani acının tesellisi nedir bilemem geçmiş olsun bile zar zor diyebiliyorum
Mükemmeliyetçi yapıya sahip olduğum için maalesef ki bu konu hakkında zorluk çekiyorum bazen bir şeyler olması gerektiği gibi olmuyor ve bunun olması için mücadele ediyorum ama sonrasında kendimi yorduğumu hissediyorum anlıyorum