İnsanlara güvendiğinizde mi daha mutluydunuz, güvenmeyi bıraktığınızda mı?

Güvenmemek güvenmekten daha çok yoruyor insanı bence.. Evet çok hayal kırıklıkları yaşatır bu güven duygusu.. Ama defalarca kere yaşatsa bile, bir kez yaşatmadıgında verdiği o tat tüm acı kısmı silip süpürüyor.. O yüzden güvenebileceğimiz insanlara ihtiyaç duyarız hayatımızda her daim..

Öyle "Herkese güvenilmez" demek yerine, Birine öyle hemen herşeyiyle güvenmemek gerek demek" daha doğru olur bence..

İnsanlara güvendiğinizde mi daha mutluydunuz, güvenmeyi bıraktığınızda mı?
İnsanlara güvendiğinizde mi daha mutluydunuz, güvenmeyi bıraktığınızda mı?
Cevapla