Kaygılarım beni acımasız bir insana dönüştürüyor, ne yapabilirim?

Eve gelen birine hoş geldin demek istiyorum. Yani. o kişiyi sevmesem de hoş geldin deyip rahat bir şekilde odama dönmek istiyorum. Ama bu beni zorluyor.

Ama bir yandan da kendimi korkak görüyorum sırf tepki almamak için ayıp olmasın diye hoş geldin diyorum içimden. Bu konu canımı sıkıyor biraz. Nedir bunun doğrusu?

Kaygılarım beni acımasız bir insana dönüştürüyor, ne yapabilirim?
Cevapla