Eve gelen birine hoş geldin demek istiyorum. Yani. o kişiyi sevmesem de hoş geldin deyip rahat bir şekilde odama dönmek istiyorum. Ama bu beni zorluyor.
Ama bir yandan da kendimi korkak görüyorum sırf tepki almamak için ayıp olmasın diye hoş geldin diyorum içimden. Bu konu canımı sıkıyor biraz. Nedir bunun doğrusu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yani neyden kaygılanıyorsun ve ne gibi bir acımasızlık yapıyorsun onu tam anlamadım. Ama anladığım kadarıyla hoş geldin demek istemiyorsun sırf ayıp olmasın diye yapıyorsun doğru mu?
Doğru. Hani biri napiyorsun dediği zaman da o insanı sevmediğim halde iyi sen diyorum. O kadar yani. Fazla muhabbet de olmuyor aramızda
E muhabbet olmak zorunda değil ki zaten. Bana kendini istemediğin şeylere zorluyormuşsun gibi geldi. İsteklerini önemse seni mutlu eden şeyleri yap bunları yaparken iyi bir insanda ol aynı zamanda orta yolu zamanla bulursun
Kaç yaşındasın peki genellikle ergenlik çağlarında olur bu kimlik karmaşası? Yani yetişkinlik te az görülür
Aslında şöyle bir şey var. Hani sevgisiz, merhabayi esirgeyen biri de olmak istemiyorum. Yavaş yavs insanların elini sıkmamaya nasılsın sorularına cevap vermemeye başladım. Ama insan bir tuhaf oluyor. Hem üstüne gitmek zor hem de acaba hep acı mı olacak diyorum bu.
Yani kararim insanlara selam vermek oluyor ama iki türlü de huzurlu olamıyorum şu anda
27 yaşındayım ben
Peki neden insanlardan uzak durmak istiyorsun
Mesela sen birine selam verdin geçtin diyelim. O insanla bir samimiyet yok. O insan sadece dışarıdaki biri. Samimi olmadığın kişiye selam vermek korkaklıktir gibi düşünüyorum. Yani o insandan tepki almamak için görünce selam vermiş olmuyor musun?
Bu hareketi nerdeyse insanların yüzde 90 ı yapıyor. Ben böyle düşünüyorum. Senin düşüncen nedir
Yani bir insan kendisi olmuyorsa bir seyleri gizlemeye calisiyordur korkuyordur evet. İnsanın içi dışı bir olmalı.
Doğru evet. Teşekkür ederim. Zor oluyor biraz. Ama yapacak bir şey yok. Üstüne gidecegim
Rica ederim. Size kendinizi tanımayı ve özgüveninizi yükseltmeyi öneririm genelde bundan sebep insanlar kendileri olamazlar
Yani aslında şöyle bir örnek verirsem daha açıklayıcı olur: mesela biri gelip sana pazarda veya markette "annen nasıl oldu" dedi. O insanla konuşmak istemiyorsun. Cevap vermek bile istemiyorsun. Mesela tam o anda yapacağın şey "iyi oldu, görüşürüz" deyip sohbeti orada bitirmek midir?
Yani benim konuşmak istemediğim insanlar da benimle konuşmazlar genelde çünkü sınırlarımı koyarım. O kişiler gelip seninle konuşabiliyorsa buna sen izin vermişsindir. Ama şimdi sorarlarsa sende kısa cevap verirsen mesafe koyarsan onlarda bir daha yaklaşmaz.
Tamamdır teşekkür ederim 🙏
Halime şükrettim
Niye