Ben mesela çocukluğumu doyasıya yaşardım ya da istediğim bölümü okurdum. 


Ortaokul yıllarıma geri dönerdim, normal lise yerine teknik lise okurdum. Ve asla 2 yılık yüksekokul okumazdım. Ya 4 yıllık fakülte okurdum ya da hiç okumazdım.
Hemen hemen benzer şeyler istiyoruz 😇
Cevap
5Cevap
Doğumumu engellerdim ben sadece..
Üzdü 🥺
Spora devam eder, bol bol kitap okurdum ve dil öğrenmeye vakit ayırırdım. Ve paypal açıp, kripto madenciliğine girerdim.
Geç mi kaldın peki bunlar için?
Anladım 😇😇
Okuduğum bölümü kesinlikle değiştirirdim ama o zaman da seni kaçırırdım. 🥺
O zaman böylesi daha güzel 🥰😂
Göbüş? 😂
Evet gizel bir istek
Biliyorsun
Bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?