Bu sene üst sınıflardaki iki kızla tanıştım sizce nasıllar?

Bu dönem tanıştık. üst sınıftanlar alttan yükseltme almışlar. Kızlar kibar ve samimi davranıyorlar Kafede felan oturduk. istersen gece klubüne gel dediler gitmedim. Beraber ödevde yapacağız. Bunlar zaman zaman fazla makyaj yapıyorlar. kapalı olan yüzü parlıyor resmen dudak yapısını değiştiriyor. Ve ağır makyajına rağmen gözleri mor ve bitkin yorgun gözüküyor geçen yillara göre büyük fark var. Daha büyük gösteriyor yaşına göre. açık olan da dudağına kırmızı ruj sürüyor. dikkat çekiyor. birde mini bir etek ya da elbisesi mini etek hizasında bitiyor süper ince ya da yok gibi denen siyah çorap giyiyor kışın bile olsa. bu dönemde samimi olduk. yani çıkarcılar diyende var. kapalı olan için sinsi de diyen var ama bilmiyorum. Kapalı olan geçen sene bmw si olan bodguard ile takipleşip takipten çıkmıştı. Şimdi bizim sınıfta kaslı birine yürüyor ama arkadaşız diyor. Çocuk sevgilisi olduğunu söyledi. Ama kız sürekli soru sormaya yanına gidiyor. Açık olansa geçen sene clubdan dj ile takipleşip takipten çıkmış. Şimdi club mercedes i olan biriyle takipleşmiş. Kızlar sizce nasıl? Bu kızların arkadaşlığı bana zarar verir mi? Sizin düşünceleriniz nedir? Mesafe koymalı mıyım? Açık açık da yazabilirsiniz. Yorumlarsanız sevinirim.

Bu sene üst sınıflardaki iki kızla tanıştım sizce nasıllar?
Cevapla