İnti*har etmek bence saygın bir iştir çünkü kimse yaşamın tüm umuduna rağmen inti*har seçecek kadar cesur, yürekli ve gözünü karatmış olamaz.
Artık seni yaşama bağlayan tek bir seu kalmamışsa bir sevda seni boğuyorsa yine mi güçsüzlük tür?
Artık seni yaşama bağlayan tek bir seu kalmamışsa bir sevda seni boğuyorsa yine mi güçsüzlük tür?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Güçsüzlük değil bence yorgunluk artık
Hicbir sey yasam kadar kiymetli degildir. Kimse icin feda etmeye dahi degmez.
"Bir sevda seni boguyorsa"
Bir sene sonra adini bile animsamayacaginiz biri icin boyle seyler dusunmek akillica degil. Size deger veren biri zaten bu duygulari yasatmazdi bu hislere ragmen bunlari dusunuyorsaniz ona hak etmedigi bir seyi de feda etmis olacaksiniz. Tamamen yanlis.
Ezikliktir zayıflıktır hele de bir aşk ya da sığırın teki İçin
kim vazgeçmişki heryer onlarla dolu yalan yanlış önermeler
Hiç bir şey buna değecek kadar değerli değildir
Kul için kendi yaşamımi bitirmem