AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Majör depresyon depresyon bunalım sizfrenim
Ciddi mi
3 kere akıl hastanesine yatıp çıktım 2 kere beynime şok yedim
Yok artik
Şu an iyi misin peki
bisiklete binmeye başla önerilir
Çocuklarla vakit geçirin...
Çocuklar depresyon için en iyi ilaçtır.. Ben çok uzun yıllar süren böyle depresyon dönemindeydiö
Ne uyuyabiliyodum. ne uyanıktım... Çokmgarip bi haldeydim.. Sürekli yalnızdım... Tepkisizleşmiştim.. Hiçbi şey sevk vermiyodu.. Kalbim çok sıkışıyodu sürekli ağlıyordumö
Şu an bunları yaşıyorum desem yalan olmaz
Az önceki Allah'a emanet olun diyen de siz miydiniz
Hayır
Nerden çıkardınız
He pardon 😅
Çünkü yaş aralığı aynı ve major depresyonda öl*m gibi düşüncelerde gelebiliyo maalesef ondan sandım
Şey ben bu akşam birazsan hesabı kapatacapım inşallah ve kapamadan önce size de kendi yaşadıklarım ve süreci anlatmak isterim
Bana her gün geliyo o düşünceler
Olur çok isterim
orada misiniz
Ben farklı alt yapılardan kaynaklı depresyona girmiştim ama bunun ben kendim bile farkında değildim. İlk önce. ok hastalandım mide grip gibi semptomlarım ve halsizlik vardı
.. Sürekli karnım ağrıyor... Çok hastalandım bir türlü geçmeyen karın ağrım doktor doktor gezdik biz... Ve yatağa düştüm yataktan çıkamıyodum insanlaron içine karışsam azcık kalbim sıkışıyordu... Atak geçiriyordum.. İyice her şeyden ve herkesten soğuyodun.. Ama hastalığıma da bi isim konmamaıltı en son bş doktor bunun psikolojik kökenli olduğunu major delresyon kaynaklı olduğunu söyledi.. Ama ben git gide kötüleştim.. Cidden çok zor süreçlerdi. Halüsinasyonlaar görüyodum... Korkuyorum her şeyden. Dümyanın en ezik insanı bendim herkes bennden. ok büyük çok ulaşılmaz geliyordu... insanların arasına karışmak istemiyordum okuldan kaçtım defalarca sürekli ağlama krizlerine giriyordum
Çok kötü şeyler yasamissiniz gerçekten
İyileştiniz mi
Derslere giremiyordumm. Sürekli panik atak tarzı ataklar geçiriyordum... Öleceğimi hissediyodum... Hatta o kadar inanmıştım ki öylesine resmen gün sayıyordum sanki öleceğim günü bilşyormuşum gibi.. Bir zaöan sonra artık ağlamaz da oldum.. işte gir gide kötüleşti durumum... artık ne ağlıyodum ne gülüyordum tamamen buz gibi donuk bi surat vardı.. Ve hep böyle geldim böyle gideveğim düşünvesi vardı sanki karanlık bir okyanusun içinde kimsenin erişemeyeceği bir girdapta gibiydim o girdap beni. çekiyordu
Nerdeyse sizin yasadiklarinizi ben de yaşıyorum
Bı şey dicem o son söylediğiniz şey hissizleşme yani aglayamama gulememe şu an bu durum beni özetliyo dönük bir suratım var bakın ben çok korkuyorum duzelemicem diye artık aglayamiyorum yemin ederim ağlamayı bile özledim lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor
Evet köyü şeyler yaşasdım cidden benim için zor süreçlerdi ama çok şükğr iyileştim... Ben o dönem karanlıktkm sanki... Gözüm bile karanlık göryodu etraf meğer ben çokkk ciddi depresyondaymışım... Sonta beni zorla hastaneye götürdüler ama kimseye hiç kimseye hele erkeklere hiç. güvenmiyodum.. İnsanlar bana zarar verecek düşünceleri vardı.. Arkamdan bıçaklarlar konuşurlar alay ederler düşünceleri vardı.. doktora bile güvenmiyodum.. Ama zorla götürdüler beni... ilaç verdi doktor zorla ilaç içirdiler
ama sonunda ben ilaçları da reddettim
Peki nasıl atlatabildin ve bak ben de senin gibi aglayamiyorum artık dönük bı suratım var dışarıdan kafeste sıkışmış minik bir kuşu andiriyorum yuzum çok donuk ve ağlamaklı
Hiç korkmayın hiiçç kesinlikleeee ،inanın bana ben şu an dünyanın en güleç insanlarından biriyim 🤭🤭 bunu ben kendim demiyprummm. çevremdikilee diyo çok şükür hiçbitöex sandığım o karanlıklar geçti gitti.. Ben parladımmm. Çok şükür Çok iyi insanlarla da karşılaştımm
Peki ben ne yapmalıyım
Sizin adınıza sevindimm😊
Nasıl atlattım... Güzel soru... Allah'ın yardımıyla☺️☺️Ben en dibi. görmüştüm verdikleri ilaçlar benii mahvediyodu doktor bunları kullanmazsan asla iyileşemezsin demesine rağmen içmedim ilaçları hepsini içiuomuş gibi yapıp ağzımda bekletio tükürüyodım annem gidince.. Çünkü o ilaçlar benim beynimi uyuşturuyodu sürekli uyumak istiyordum...
Sonra ben bu depresyonla kaçışla kafayı yiyecek noktadayken çıkış yolu aradım Fen lisesinde okuyodum ve dini vs de araştırıyordum... Arkadaşlarımın birçğu ateisti. ya da içjki vs içen tiplerdi... Örtülü hiç arkadaşım yoktu.. Ama ben o dönem kuran okumaya başladım... Hatta ilk okuduğumda meali bana korkutucu geliyordu bu niye böyls falan filan... Sonra dedim ki kendime Kalbine dön... Ve kalbimin söylediği şuydu Beni Allah yarattı.. O seni senden daha iyi biliyo. Oma sığın. Kitabjnı anlamıyosan sana ters gelen. Şeyler varsa bile bekle... Elbet vardır hikmeti... ve cidden öyle oldu.. O anlar benim çekinerek zaman zaman kuşkuula okuduğum ama ne olursa olsun Allah'ım sana sığınırım dediiğim Kur'an 'ı ben çok sonralardan anlamya başladım.. Hatta bazen yolda giderken , alakasız yerlede o ayetler geldi... sonuçta biz bir şeyi o an anlayabilirdik ama zamanı vardı her şeyin... Ve ben örtünmeye karar verdim. namaz kılmaya başlamıştım tabi önvesinde
okulda sınıfımda tek namaz kılan kızdım yanımda başörtü götürüp karton serip okulun kalorifer dairesinds namaz kılıyodumm... İnanılmaz farklıydı heyevanlıydı benim için. Sonra örtünmesi karar verdim ve patt diye hiç bi şeyim alışveriş yapmama rağmen ailemr ben düşündüm örtünmek istiyorum dedim
Onlar ok şaşırdılar.. Ben ilk örtündğüm gün kısa kol altına uzun kol badi altına ni pantolon bi tane de yazma bulup çıktım direkt dışarı
O gün benim hayatımın dönüm noktasıydı.. O saçma halimle ،ki ben kıyafete insanladın ne dediğine çok önem veren biri olmama rağmen o gün çok mutluydum... Hala içimds aklımda o heyecanım sonra hep dua etmeye başladım... Hep benim arakdaşım oldu gitifğim her yere kuranımı görüyordum meal de almıştom minik.. İnsanlar beni sıkıyorksn ben koşup orada rahatlıyodum..
Ne güzel bir kurtuluş hikayesi böyle okurken hüzünlendim
Gerçekten bu namaz ve Kur'an da büyük bir hikmet varmış da ben bugüne kadar hiç düşünememiş
Dusunememisim
Sonra bu sürede üniversiteyi kazandım... ama hala yalnızdım ve hala korkuyodum... Sürekli dışarı tek başıma yürüyüşlere çıkıyordum... Kağıt toplayan çöp toplayan kimsesiz çocuklarla arkadaşşık yapıyordum.. Hala daha görüşüyoruz bi tanesiyle o da artık genç delikanlı oldu... Ama ben hep onlara koşuyordum.. O çocukların yanında rahattım
Vayy bee vallaha tebrik ederim seni ne düşünceli bir kızsın böyle
Sonra Allah'ım bana güzel arkadaşlad nasip et diye dua ettim ve bi ktsp okuma grubu buldum üniversite de... İşte burası da benim hayatımda ikinci dönüm noktam... Sadece kitap okuyorum. Hepsi. kızdı.. Boş boş muhabbet yoktu , dedikodu yoktu ،،magazin yoktu , sadscw sevgi ve kitaplar vardı ve hepsi yaşıtım kızlardı
...
Sakıncası yoksa senin için senden ilham almak istiyorum yani görüşmeye konuşmaya devam etmek istiyorum fikirlerini almak istiyorum kabul eder misin bu teklifimi yani arkadaşım olur musun
Yaa çok teşekkür ederimmm🙈🙈🙈😍😍ben sadece biraz ayrıntı oldu farkındayım ama adım adım yaşadıklarımı anlattımmm
Ne demekk rica ederimm her ayrıntısı güzelliklerle doluydu yalnız
Şey bı şey demediniz de demin şey demiştim arkadaş olur muyuz acaba sakıncası yoksa senle iletişim kurmak istiyorum
Evet kurtuluş Allah'ta çünkü seni senden daha çok seven biri var... Herkes gitse o hep var... Ben hata da yapsam ben yanlış da yapsam ben dibi de görsem yine de benş o yarattığı.. Buo kadar müthiş bi şey kii. Aşşaha sarıl. Ne yapıyorsan nasıl yapıyosan her nasıl olacaksa bilmiyorum ama Allah'a sarıl ona sarılmanın yollarını ara... Ben bu süreçte yaşlı ،evi،yertimhaanler ، engellilee ،kimsssizler kapı kapı dolaştım sokakta çocuklaral arakdaş oldum.. Sor onları görücem diye Ayn saatte orada olmaya çalışıp saatlerce beklediğim oldu... Hediye aldım. Dertleşştim.. Sonra yazı yazdım... Şiirler yazdım.. Yani gönle dokunmaya çalıştım... Tabiki anne babama da iyi olmaya çalıştım..(en zorıu da bu çünkü insan herkese iyi olur da kendi ailesine karşı asi. olur nedense ama mutluluğun kaynağı onlardan geçiyo bunu hiç unutmaaa) yani velhasıl Beled suresini bi okumanı tavsiye ederiimm. Orafa çözüm yolu anlatılıyor.. Özeti ise şu Dert çözenin derdi çözülür
. Bu Allah'ın formülü ،benm değil...
Ve çözüm Onda.. Dert çözenin derdi çözülür...
Arkaşlık ... şey aslında ben bu hesabıı bı akşam kapamaya niyet etmişştimm
Farklı bı platformdan mesela Instagram gibi
Verdiğin tavsiyler için çok ama çok teşekkür ediyorum iyi ki varsınız iyi ki rabbim sizi karşıma çıkardı da ben de gerçekleri görebildim umarım geleceğiniz kalbiniz gibi parlak olur
Instagram kullanmıyorum ki
Daha doğrusu sosyal medyam yok
Yaaaa ne kadar içten dua etmişsiin 🙈🙈🙈🙈amiiin kocaman amiin tüm güzsö duaların daha fazlası senin için olsun.. Unutma hher gecenin sonuna güneş doğuyor 🤭🤭🤭ben o karanlıklardan Allah'ın yardımıyla çıkan biri olarak söylüyorum ki hiçbir karanlık sonsuza dek sürmez
Hm anlıyorum o zaman zor olucak konuşmamız
Telegramda mi yoktu acaba
Ben de bu güzel dileklerin için sonsuz teşekkür ediyor tavsiyelerini de dikkate alıcağıma söz veriyorum
Yaa ne güzel inşallah ☺️
Telegramım var
Ee guzel işte benim de var
Tabi istersen
Bence telegeamımı vermesem daha iyi olabilir yanlış anlamazsan☺️
Hiç sorun değil anlayışla karşılarım
Ben bi yolcuyum bu dünyada... Önemli yol... Baki olan yol🤭
☺️☺️☺️
Hepimiz öyle
Ama şuna söz veriyorum.. Senin için dua edicem en içten şekilde.🙈🙈🙈Allah seni en gğzsl yerlere getirsin kalbim öyle rtaj bedenin öyle zinde olsun ki işlerin su gibi aksın.. Sen bile farkında olma... Allah yar ve yardımcın olsun Ayağına taş değmesin.. Hep çok sev ve çok sevil.. Ve unutma çok seviliyorsun..😇😇
Yaaa gerçekten cok mutlu ettiniz şu an beni sana ne kadar teşekkür etsem azdır Allah senin de yardımcın olsun işlerinde hep kolaylık versin senin de ayağına taş değmesin bı yerin incinmesin inşaallah ben de senin için dua ediceğim yoksa vicdanım rahat olmaz sen de unutma çok seviliyorsunn😊😊
Ben de söz veriyorum
Yaa çok teşekkür ederim cidden ve duaya ihtiyacım vardı cidden yüzümü güldürdünn. Senin de yüzün hep gülsün. Çok mutlu ettin beni. Hep mutlu olasın.. Demekki böyle bi konuşma geçecekmiş aramızda... ne güzel 🤭🤭🤭🙈🙈
Ne demekk canım ne demekkk ben de senin sayende güldüm mutlu oldum kalbimi bırakıyorum senin için ❤️❤️❤️❤️
Senin de yüzün daima gülücüklerle dolsun ☺️
Yaaa🙈🙈çok teşekkür ederim.. Aldım kalplerini ❤️❤️.. Şimdi hesabı kapatıyorum.. Unutma Allah'a sarıll o seni aslaa yalnız bırakmaz (Sevginin, aşkın da gücün de , ne istiyorsak her şeyin kaynağı...🙈)(Kul Alllahı terk etmedikçe Allah kulunu terk etmez ) Kendine çok iyi baak❤️🤭
Rica ederimmm tavsiyelerin için çok teşekkür ederim ben de iyi ki karşılaştık sen de kendine çok iyi bak umarım daima mutlu olursun ❤️😊
Allah senden razı olsun
Amiinn senden de ❤️😍
Ve bende çokk teşekkür ederimm 🤭🤭🤭evet iyi ki karşılaştık
Rica ederimmm
☺️☺️
Hoşçakal kendine çok iyi bak olur mu
Sen de hoşçakal... Peki inşallah 🤭Sen de kendine çook iyi bak.. Eğer üzgün olursa aklın konuştuklarımız gelsin belkş tebessüm edersin☺️☺️🤭🤭
Tamamdır😊
ilaç kullanman lazım
Gerçekten işe yaricaksa neden olmasın