Anime izleyen erkeklerden soğuyorum, tavrım anormal mi?

Biliyorum bu çok yanlış bir şey ama herkesin kriterleri vardır. Niyeyse, bir erkek anime izliyorum dediği an tüm muhabbeti kesesim geliyor, inanılmaz soğuyorum. Animeci erkek denilince aklıma waifucu, lolici geliyor :'( Hatta lolici olanlar ekstra midemi bulandırıyor. Sizce bu tavrım anormal mi?

Anime izleyen erkeklerden soğuyorum, tavrım anormal mi?
Cevapla