Bu arada en mantıklı görücü usulü. Neden dersen aileler birbirini tanıyıp ve önerip sizi tanışmaya çıkarıyor. İkiniz de severseniz evleniyorsunuz. Aksi dışında güven olmuyor. Ben bir erkek olarak doğru düzgün kıza denk gelemedim. Sonradan bi b*kları çıkıyor maalesef
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Bence sabret bir gün olur
kumar oyna aşkta kaybeden kumarda kazanır ya da zengin koca bulmaya çalış
Okay tatlım
Benimde aynı. 2 yüksek lisans bitirdim. 30 yaşındayım ama ikisi de berbat durum da
Ne üzerine bitirdiniz
Jeoloji mühendisliği yüksek lisansı ve iş Güvenliği Yüksek lisansı bitirdim
Bende işletme pazarlama ve finanscılık okudum🙄
Seninkiler daha iyi
Hangi tarafdan?
İş bulma konusunda bence daha iyi işte
Bakalım belki kemdi işimi kurarım kim bilir
Aynen daha iyi olur hem
Aşk aptallıktır. Düşme düşersen de ağlama kendini düşüren aglamasın
Yasamaya devam ediyorsun ablacım. Nerden bildiğimi sorma xjdnsn
Benim de hiç iş hayatım aşk hayatım olmadı sosyal hayatım da olmadı böylece yaşlanıyorum
Sevmeyi bilen insan yok ondandır. Aşk cahillerin eline düşmüş.
Düşüncemiz ne olursa, enerjimizi bu yöne çekiyoruz. Pozitif düşünce, istemediklerimize değil, istediklerimize odaklanmalıyız.
Gusul abdesti al 😂🤷🏻♂️
aşktan ve işten uzak dur
cevabı bilsem kendime uygulayacağım
Sizde onlara gülün madem. 😄😄
Her ikisinden de gülen var mı zaten :D
emojiler öyle demiyor ama
Bahtsız bedeviler grubuna hoş geldin
😂😂😂
Bilmiyorum 😂
Şu aralar kimin gülüyor ki
Neyse pizza yer misin
Ooo bu yaşla daha yolun başındasın
Görücü usulü koca bul.
Ya siz hangi zaman’da kaldınız görücü üsülü koca’mı bulunur artık
Hayret bir şey
Kimse aşkı bulamıyor ki ztn bulanlar da parası için mantık evliliği yapmayı tercih ediyorlar ayrıca işten yana da yüzüm gülmüyor diyorsunuz.
Bu arada en mantıklı görücü usulü. Neden dersen aileler birbirini tanıyıp ve önerip sizi tanışmaya çıkarıyor. İkiniz de severseniz evleniyorsunuz. Aksi dışında güven olmuyor. Ben bir erkek olarak doğru düzgün kıza denk gelemedim. Sonradan bi b*kları çıkıyor maalesef
Bence de
Koşan kovalanır takma boş ver r
Çapkın ve kötü niyetli ol öyleleri mutlu
zamana bırakacaksın
Abi 22 yaşındayım yaşın geldi geçiyor
Nazar degecek
😂😂😂😂
kumarı denemelisin
🙄
sebepleri irdelenmeli
evde gülecen?
Hayırlısı olsun
Hayırlısı, vardır bir vakti
Zaman lazım
Bilmem
Çirkin misin
Hayır
Sorun nerde sence?
İletişim kuramiyorum
Nerede yaşıyorsun
Nasip
Aglamak en iyisidir
şansın yok...
Kismet
geriye kaldı kumar