Güzellik takıntısı olan, güzel olmak için çok çaba sarfeden ve sürekli kendini paylaşan insanlar hasta mı?

Bana hasta gibi geliyor. Nedeni ne olabilir? Sürekli selfie ama sürekli kendini sergilemek gibi. Herkes kendini paylaşıyor. Ama bazı insanların aşırısı derecede beğenilme kaygısı var ve bu belli oluyor. Mesela seksi pozlar, kameraya değil fotoğrafta ki kendine bakan selfieler ve sık sık bu tarz kendi resimlerini paylaşmak, dış görünüşü için çok uğraşması (aşırı saç, makyaj, giyim kuşam ile uğraş) insanın kendine bakması güzel ama merkezi sadece böyle olunca biraz tuhaf oluyor

Güzellik takıntısı olan, güzel olmak için çok çaba sarfeden ve sürekli kendini paylaşan insanlar hasta mı?
Cevapla