Ben daha çok müzik dinliyorum. Peki siz neler yapıyorsunuz

#kisilikkarakter
#kehribark
Ben daha çok müzik dinliyorum. Peki siz neler yapıyorsunuz

#kisilikkarakter
#kehribark
Kahve içiyorum, internette geziyorum ama en çok sevdiğim şey; kendimle sohbet ediyorum. Düşünüyorum, anlatıyorum ve dinliyorum. Kimisine şizofreni boyutunda gelebilir ama öyleli bir durum değil qhdjwdjw
Müzik, dans, çizim, kitap, temizlik, film izlemek, egzersiz, oyun, keyif. 😄
Yalnızlıgı sevmem, ama yalnız kalmayı severim.. 🥰
Teşekkür ederim 😊
En sevdiğim şeydir. Her şeyden kafamı dinliyorum. Kendime vakit ayırıp istediğim şeyleri yapıyorum. Film izlemek bu konudaki eğlencem diyebilirim. Bunun dışında kitap okuyorum.
Cevap
9Cevap
ben film dizi izliyorum.. ya da şarkı dinliyorum veya kafamı dinliyorum sessiz bir şekilde
Yürüyüş yapıyorum, düşünüyorum ve hayal kuruyorum. Aklıma ve kalbime düşenlere tebessüm ediyorum öyle kendi dünyamda yaşayıp gidiyorum
Yarınımı planlıyorum daha iyi bir gelecek için çalışıyor düşünülmüş adımlar atıyorm ara sira burada takiliyorm ✨
Buraya girip soru ve yorumlara bakıp gülüyorum
Kalabalıklar içinde yalnızım harbiden de öyleyim
Yalnızlık kötü canım sıkılıyor
YouTube kanallarımı izler kitaplarımı okurum
Düşünüyorum alim olmayı düşünüyorum da
mastürbasyon yapmaya bayiliyorum
Spor oyun
Direk müzikle birlikte bir yere dalarım
Uyurum
Hep yalnizim
Oyun
nette takılırım
Müzik dinlemek >>>>
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?