8 gündür trip atıyor ve konuşmak için bir türlü müsait olamıyor?

ben geç cevap verdim diye 8 gündür trip atıyor, konuşmak içinde bir türlü müsait olamadı. her şey aşırı iyi gidiyordu, evinde kaldım sırf ben istemedim diye bir şey yaşamadık. geçen salı arkadaşlarıyla dışarı çıktı saatte bir cevap veriyordu, ben anında cevap veriyordum en son uyuyakaldım 1 saat mesaj beklemekten. o günden beri soğuk yapıyor. yazdığım şeylere ya hiç cevap vermiyor ya da ertesi gün geç saatte yazıyor.

sizce her yerden engellesem mi yoksa konuşmasını mı beklesem?

8 gündür trip atıyor ve konuşmak için bir türlü müsait olamıyor?
Cevapla