ben geç cevap verdim diye 8 gündür trip atıyor, konuşmak içinde bir türlü müsait olamadı. her şey aşırı iyi gidiyordu, evinde kaldım sırf ben istemedim diye bir şey yaşamadık. geçen salı arkadaşlarıyla dışarı çıktı saatte bir cevap veriyordu, ben anında cevap veriyordum en son uyuyakaldım 1 saat mesaj beklemekten. o günden beri soğuk yapıyor. yazdığım şeylere ya hiç cevap vermiyor ya da ertesi gün geç saatte yazıyor.
sizce her yerden engellesem mi yoksa konuşmasını mı beklesem?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
boş ver konuşmak isteyen her şekilde konuşur bahane üretmez gadası
Halam gibi konuşuyorsun gadasını alamadığım! Yaşlandın mı yoksa ben mi senin yazdıklarını okurken öyle hissediyorum
Hayat yoruyor demek ki 😅
Olabilir
Konuşmasını bekle ama baktın olmuyor açıkla ayrıl
ama daha ne diye bekliyorum geç yazdım diye insan böyle mi yapar istemiyo belli ki
Bence bahane bulmaya çalışıyor. beyefendi kesin cinsellik peşinde. Yapmadın diye de yüz vermeyebilir bu erkekler böyle. Anlamazsa baş geç engeli
en son aradığında o kadar iyiydi ki yapmadığımızı sorun etmiyordu arkadaşlarıyla oturunca çok geç cevap verip soğuk davranmayan başladı ya dalga geçtiler ya da istediğini bu şekilde almaya çalışıyor
Aman baş engeli sırf cinsellik için böyleyse bas
işte arkadaşlarıyla buluştuğu güne kadar sorun yoktu orada konuşuldu kesin çünkü pazar günü arkadaşı n’aptınız diye yazmıştı
böyle her şeyini arkadaşlarına mi anlatıyor ezik gibi cinselligi de anlatır kesin ayrıl bundan
bilmiyorum böyle hissediyorum sadece gelipte arkadaşıma anlattım demedi ama durum bu
Bence güven vermiyor
Engelle gitsin evde istediğini alamayınca trip yapıyor istediğini yapacağım demen için böyle mallara aldanma sakın
Sen net yedekteki kızdın şu an istediğiyle konuşuyor üzülme ama durum böyle olabilir
Erkolar kapatılsın.
Engelleme ama hadi ordan et
reelde tanıştığın biri mi?
instadan tanıştık, ilk hafta istanbul’a geldi buluştuk sonra ki hafta ben onda kaldım 8 gündür de böyle saçma sapan belirsiz bir hal var
ay doğru evinde kaldım demişsin kusura bakma. şey, sana gereksiz trip atıyor ve bundan sonrası sende değil onda. bırak hiç yazma hem kocaman adam değil mi neyin tribi. bir de kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin müsait olmayabilirsin veya canın konuşmamak isteyebilir.
by belirsizlik beni çok yordu devam etmek istemiyorsan açıkça söyleyebilirsin, yazıp her yerden silesim var. geçen salı gün içinde çok iyiydik arkadaşlarıyla oturunca kesin bir şey yaşamadığımız için dalga geçtiler o gece zaten soğuk yapmaya başladı çok geç cevap verdi falan. şimdi de hafta sonunu bekliyor olabilir konuşmak için ama ben daha fazla dayanamıyorum
hiç yazma bile ciddiyim ona 1-0 puan verirsin. uzun bir süre yazma bakalım kesin o yazacaktır o zaman sen soğuk yap. hem arkadaşlarıyla senin aranda geçenlerin muhabbetini yapan birisiyse gerçekten bana düşmez belki ama ondan kurtulmalısın.
hatta şöyle amacının sadece cinsellik olduğu belliyse o yazarsa bile dönme. ısrarla yazarsa da engelle.
Ne yaptın kız 8 gün trip attırtacak
Biraz Uzak dur kendi haline bırak
Geçmiş olsun, başkası olabilir