Üzgün olduğunuz zaman ne yaparsınız?

Ben uyuyorum hatta çalışıyorum çünkü ne kadar çok uyursam o kadar duygumu bastırmış olurum ve zamanla da unutuyorum o üzüntümü
Üzgün olduğunuz zaman ne yaparsınız?
Cevapla