Kişilik & Karakter İnsanlara karşı nazik olmayı ve konuşmayı seviyor musunuz? LoneWolf_0705 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Nedenidir bilmiyorum ama bazıları bunu yumuşaklık olarak algılıyor, garip. Güncellemeler+1 yıl Yanlış anlaşılmasın, konuşmaktan kastım nazik konuşmak. İnsanlara karşı nazik olmayı ve konuşmayı seviyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Nazik olan hep kaybetse de severim nazik olmayı 1 0 Yorumla
hojiblanca Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 62% +1 yıl Nezaket hep var ama konuşma yanlısı insan değilimdir 1 1 Yorumla LoneWolf_0705 +1 yıl Ortadaki kastım nazik konuşmaktı 😁 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,1b cevap paylaştı. Naziğim ama konuşmayı sevmiyorum 1 1 Yorumla LoneWolf_0705 +1 yıl Ortadaki kastım nazik konuşmaktı üstad 😁 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Evet seviyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nazik olan hep kaybetse de severim nazik olmayı
Nezaket hep var ama konuşma yanlısı insan değilimdir
Ortadaki kastım nazik konuşmaktı 😁
Naziğim ama konuşmayı sevmiyorum
Ortadaki kastım nazik konuşmaktı üstad 😁
Evet seviyorum