İnsanlara karşı nazik olmayı ve konuşmayı seviyor musunuz?

Nedenidir bilmiyorum ama bazıları bunu yumuşaklık olarak algılıyor, garip.

Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış anlaşılmasın, konuşmaktan kastım nazik konuşmak.
İnsanlara karşı nazik olmayı ve konuşmayı seviyor musunuz?
Cevapla