heyyoo... Tavşanlar benim geri kalanı siz paylaşın 🐇🥕💚🐝🐛

🐛🐝🐆🐀🐧 💚 🐈🐉🐊🐙🐠
##αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg⭐
heyyoo... Tavşanlar benim geri kalanı siz paylaşın 🐇🥕💚🐝🐛

🐛🐝🐆🐀🐧 💚 🐈🐉🐊🐙🐠
##αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg⭐
Ben rakunla kalırdım tabi ki de.. :D çünkü çok tatlılar zekiler ve biraz da kişilik olarak bana benziyorlar kesinlikle sdfsd
Cevap
6Cevap
Angora tavşanı varsa olabilir bak
Pandalarla yaşayım ben yumuş yumuş. Onlar hayvanat bahçesinde olmuyor ama olsun bakım evlerinde yaşarım.
Yılanları kimseye bırakmam 🐍🐍🐍🦎🦎🐊🐊 Hem bakalım tatlı dil ne kadar işe yarıyor? Atasözü yanlışsa s. o. s vereceğim ❌️❌️🪢
Çakal tilki.. ne de olsa etrafta çok var alıştık onları kuyruklarından yakalamaya…kürk falan yapılır missss
@d_ özür dileyerek bir şey dikkatimi çekti; sevgilimin görüşünü kaldırma ve kendisini engelleme sebebiniz nedir? Görüşünde bahsettiği şempanzeler mi alınmış 🤔
Size kimi neden engellediğim konusunda açıklama yapmak zorunda değilim. Üçüncü kez polemik ve üyeleri rahatsız eden yorumunu okuduktan sonra buna karar verdim.
Senelerce smod olarak görev yaptım; hiç bir şekilde üye ismi verilmiyorsa kşmse rahatsız olmaz. sanırım rahatsız olanlar size bildirdiği için görevinizi yerine getirdiniz
Ben kendisinin sorusunun kaldırılmasında ve öpücük sorusunun açılmasında neden acaba sizin parmağınız olduğunu düşünüyorum. Şempanzelere selamlar 😘
kedilerle kalmak isterdim (hayvanat bahçesinde kedi vardır değil mi? TwT)
Ceylan geyik keçi haha , bebek olsun kuzu
Ahtapotların arasında yaşamayı tercih ederdim..
😂mirketler
Büyük kediler
Yavru kedişlerleee ☺️
Kedi türü bir hayvan olsun.
Sanırım maymun olurdu
Panda olabilir
Kaplanla
Aslan olur
Mirketle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?