Kapalı olduğum için hayatın kısıtlamışsın diyolar siz ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlarımın içinden tek kapalı benim
Çoğu şeyi beraber yapamayız onun için bana öyle diyolar ama aslında ben onlara üzülüyorum biliyor musunuz çünkü cehennem var ve onlar din hakkında çok az şey biliyorlar
Kapalı olduğum için hayatın kısıtlamışsın diyolar siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla