Kişilik & Karakter Hayata baştan başlayacak olsaydınız ilk yapacağınız şey ne olurdu? Manhesuss Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Yarın benim için önemli bir gün olacak umarım dilediğimce geçer ☺️💙 Hayata baştan başlayacak olsaydınız ilk yapacağınız şey ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Ayhan67 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Eğitim hayatımı daha çok ilerletirdim 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. iş bulmak 0 0 Yorumla
ipikopukuçurtma Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 66% +1 yıl Hiçbir yalancıya 2. şans vermezdim. Birkez söylemişse ikinci ve üçüncünün gelmesi an meselesidir. 1 1 Yorumla _gri_ +1 yıl aklıma takıldı. büyüğü küçüğü, beyazı, siyahı var mı bu yalanların? hepsi bir bütün mü? burada size katılmakla beraber, bir insan kötülük yapmaya yalanla başlar bunu iyi bilirim. o yüzden +1 diyeceğim Yorumla
pars1453 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Bı 1 milyon dolarım olsun isterdim e ticaret işine döner Sahaf olmak isterdim yeniden 0 0 Yorumla
_gri_ Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl anamdan çıktığım gibi kendimi kasmak ve canım ne kadar yanarsa yansın ağlamamak olurdu. tükendim galiba bu ara 0 0 Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Sosyal olurdum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Eğitim hayatımı daha çok ilerletirdim
iş bulmak
Hiçbir yalancıya 2. şans vermezdim. Birkez söylemişse ikinci ve üçüncünün gelmesi an meselesidir.
aklıma takıldı. büyüğü küçüğü, beyazı, siyahı var mı bu yalanların? hepsi bir bütün mü? burada size katılmakla beraber, bir insan kötülük yapmaya yalanla başlar bunu iyi bilirim. o yüzden +1 diyeceğim
Bı 1 milyon dolarım olsun isterdim e ticaret işine döner Sahaf olmak isterdim yeniden
anamdan çıktığım gibi kendimi kasmak ve canım ne kadar yanarsa yansın ağlamamak olurdu. tükendim galiba bu ara
Başlamamak.
Sosyal olurdum