
Ben biraz ciddi biriyim sanki 0 veriyorum ama eğlence çerçevesinde 10 veriyorum
Sonuç: 5 😂
Sizde nedir durumlar

Ben biraz ciddi biriyim sanki 0 veriyorum ama eğlence çerçevesinde 10 veriyorum
Sonuç: 5 😂
Sizde nedir durumlar
Çılgınlık bana göre değil mantığım her daim on plandadir galiba bu yüzden hayatı fazla ciddiye alıyorum.
Başkalarına göre çok kendime göre sıradan biriyim, anlatsam roman olur ama bende kalsın😂
Ucundan anlat dndndnj
Cevap
5Cevap
Ben çılgınlığıma 100 veriyorum
Geçenlerde dolu tüpü çakmak ile test ettim ve az daha buum 🤷🏻♂️
Bu çılgınlık değil aman xjdjd
Çılgın değilim, ciddi bir kişiliğe sahibim o yüzden %0
Çokkk da yani buna değecek biri olmalı tabi karşımda
Kararsız kaldım.
Haha çoktur ozman dndndj
Hic cılgn deglm sıfır aksiyon
Eskiden 8 verirdim şu an 2 falan
0-10 arası sürekli gidip geliyor
Uyuyan insanları pat uyandırcak kadar😀
10 bile yetmiyor
10/10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar