Ormanda dolanıyorum yine. 3 tane goblin geldi kaçırdı beni mağaraya. Izgarada sucuk oluyordum az daha. Ormanın koruyucu meleği kurtardı. Bembeyaz ışıkla gelip dedi sen dünyayı kurtaracaksın, bize lazımsın. Sonra uyanmışım 😂 


Galiba 7/24 ya 🤣 şaka maka çok seviyorum hayal dünyasında hayali şeyler kurgulayıp boş boş takılmayı kimi zaman da dertleşmek için hayal dünyamı kullanıyorum bir konum seçip o konumda kendime hayali arkadaş oluşturup dertleşiyorum onla kimi zamanda kendimi 2 ye bölüp kendi kendimle dertleşip kendimle kavga ediyorum
Bazen canım sıkıldığında girerim hayal ortamlarına mzldfşfşşg yarattığım karakterlerle biraz takılırım. Harbi sarıyor bu arada hayalgücüne güvenen herkese tavsiye ediyorum 😃
Cevap
6Cevap
Hayal dünyamda oldukça çok zaman geçiririm.
12 saat hayal dünyası 10 saatde iş yerinde gerçek dünya da geçiyor
Arada bir geçiriyorum birilerini pataklıyorum falan 😂
Çok değil ama bu tarz bir rüya görmüştüm seneler önce
Hayal dünyamın derinliklerinde uzun zaman geçirdiğim olmuştur..
Aşırı hayal kurmak tehlikelidir deprosyona anksiyeteye hatta insanı intihara kadar götürebilir
Ziyadesiyle.. alıp götüren bir şarkı ekliyorum
House of memories (Panic!)
Biraz fazla zaman geçiriyorum son zamanlarda
Hayal dünyasında çok zaman geçiriyorum.
Yarım saat kadar
Benim her günüm hayal dünyası gibi maleseff
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?