Auuvvvvv Buz hava buz pantolonum ıslak dondum. Sizin orada hava nasıl?

Longboard sürmekten geliyorum, ıslak zeminde kaymak keyifli 😅🥰 arabalar yok, insan yok, gece ışıkların altında müzik eşliğinde ımm ama popişim dondu. Parmaklarım ısınsın diye yazıyorum. Duşa giriyorum 😋🤙 çok keyifliydi bugün güzel geçicek 🥰

Auuvvvvv Buz hava buz pantolonum ıslak dondum. Sizin orada hava nasıl?
Cevapla