Değerli arkadaşım @novel ben açık çay sevmem deyince ona kapalı çay demledim. Al işte oldu mu 😂?

Bugün 16 Aralık çay içme günü peki siz çayınızı açık mı kapalı mı seversiniz?
Değerli arkadaşım @novel ben açık çay sevmem deyince ona kapalı çay demledim. Al işte oldu mu 😂?
Güncellemeler
+1 yıl
✍️✍️✍️✍️✍️
Güncellemeler
+1 yıl
@novel' im güzel dostluğun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim 🙏 iyi ki varsın iyi ki burdasın 🙏🤗
Değerli arkadaşım @novel ben açık çay sevmem deyince ona kapalı çay demledim. Al işte oldu mu 😂?
Cevapla