Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. ulannnn :D :D işte bu ya sen bu sporu yapıyorsun canım :D
çay dediğin kapalı olur ben onu ellerimle açarım :D alttan üstten sırayla koyar koyar içeriz :D
12 Yorumla- +1 yıl
Oooo aman efendim kimleri görüyorum hoş geldin hoş geldin soru sahibi 😂tabiki çay dediğin muhafazakar olmalı 😂 sıkıntı yok hallederiz 😂
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Kız bir tesettüre sokmadigin çaydanlık kaldıydı onudamı becerdin. Bir kısım medya görmesin bardakları tesettüre sokar. okunmus çay diye 5 katı fiyata satar benim bildiğim @novel içmez öyle çayı
28 Yorumla- +1 yıl
@Hadiiyani hadi senin canını yerim ben 🤗 teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
@Hadiiyani tabiki veririm canım benim sen yeterki işte senin canın sağolsun 😊
- +1 yıl
Canım benim sende öyle 🤗 yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılAfiyet olsun size :D ben de çay sevmem kahve çok severim. biri yapsa keşke :(
espriyi sonradan gördüm :D :D
116 Yorumla- +1 yıl
Senin canın sağolsun barışım ben sana bol köpüklü bir kahve yaparım sen yeter ki işte 🙋🥰❤️😍😊
- +1 yıl
Yaptık bir espiri işte 😂
- +1 yıl
@r_engarenkyollar Afiyet olsun abla ellerine sağlıkk 🌺🌺🌺🌹 düşünmen yeter. esprilerine her zaman gülüyorum :D
- +1 yıl
Canımsın teşekkür ederim 🙏❤️
- +1 yıl
İkizler sorusuna yazamadım engelli o abla buradan yazayım.. birinci sensin <3 :D
- +1 yıl
Hatırladın mi o soruyu barışım
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Öyle konusu geçince yaşadığım olayı anlatayım demiştim
- +1 yıl
@Barış_LonelyForever gülüm senden rica etsem @Dely 1 Man bu soruda ona yazarmisin rica ederim engeli kaldırsin bu şekilde söylermisin
- +1 yıl
@dely1man
- +1 yıl
Bu kişiye
- +1 yıl
link atar mısın abla
- +1 yıl
Bu yorumda var zaten yorumu
- +1 yıl
Onun kalbini kırdım biraz özür dilemek istiyorum ondan sonra yine engellerse engellrsin
- +1 yıl
Dedim abla soru da şimdi
- +1 yıl
Nasıl soruda yani
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHahahahaha
yine sesli güldüm allah da seni güldürsün yaaa
12 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏 gülüceksin tabiki eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi 😊👍 ehhh işte yaptık birşeyler 😂
- +1 yıl
Amin canım inşallah 🙏
Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. @novel zaten kapalı çay sever açık çaya alerjisi vardır o gıcıgın sjjs olmuş olmuş ahahah
13 Yorumla
+1 yılHahaha güzel olmuş ya açık olsun benimki
15 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim çiçeğim 🌺 tamam sana tavşan kanı prenses çayı yaparım ben 👍🙋 hallederiz sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Olur madem demligin üstüne tavşan oturmasın da 😅
- +1 yıl
Hadi inşallah 🤣 belkide içinden tavşan çıkartırım bellimi olur 😂
- +1 yıl
Olabilir 😅😅
- +1 yıl
Senin canını yerim ben güzellik 🌺🥰❤️🤗😊
+1 yılBen bundan daha da kapatanı gördüm, bu modaya uymuş sanki çay dediğin çarşaflı çaydanlıkta demlenir soğumaz 😅😁 kapalı severim.
11 Yorumla- +1 yıl
@muhtesemgunes. Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 çay dediğin biraz muhafazakar olmalı 😂 tamam o iş bende sıkıntı yok hallederiz 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılKapalı çaydanlıktan çay içmek dinen uygun mudur ablam 😂😂🤣
23 Yorumla- +1 yıl
İşte onu söyleyemiyoruzzzz maalesef 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Yaa senin canını yiyerem haa güzellik 🌺
+1 yılBoşluğuma geldi niye buna çok güldüm ya 😂
23 Yorumla- +1 yıl
Senin canını yiyerem haa güzellik 🌺 eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi
- +1 yıl
Evet canım teşekürler 🌺
- +1 yıl
🙋🥰🤗🙋🥰😘😍❤️
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ne açık ne kapalı içerim :)
Size afiyet olsun
12 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim çok naziksiniz teşekkür ederim 🙏 sana limonlu yeşil çay yaptım 🍵🍋 hararetini alır 😂 sıkıntı yok hallederiz 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı.
+1 yılAma bu tesettürlü olmuş. Yine çılgınlıklar yapmışsın :)
11 Yorumla- +1 yıl
Evett biraz muhafazakar bir çay bu efendim 😂 ehhh işte yaptık birşeyler 😂 naparsın çılgınlık benim ruhumda var 😂
+1 yılTam olarak nerde gülüyoruz ben kaçırdım da😊
112 Yorumla- +1 yıl
İşte onu söyleyemiyoruzzzz maalesef 😂
- +1 yıl
Komik değil ki bu hayır yorumlara baktım kahkaha atanlar olmuş ilginç çok zekice bir görsel gibi tövbest
- +1 yıl
Doğrudur saygı duyarım 🖐️ herkesin mizah anlayışı farklidir
- +1 yıl
Çok denk geliyorum bu tip şeylere belki de ondandır artık Yüzümdeki yüzlerce kastan biri bile oynamaz oldu yeni görenler için ilginç ve komik demek ki bende saygı duyarım basın kahkahayı 😃
- +1 yıl
Sen gülmeyi unutmuşsan bu benim suçum mu peki çok bilmiş şey seni 😂
- +1 yıl
Sen sakın ciddiyetini bozma böyle devam et 😂 aman taviz vereyim deme siyaset programı bu çünkü 😂😂
- +1 yıl
Kusura bakma biraz sinirliyim uç noktadayım şeapma sen
- +1 yıl
İyide kurban olduğum bunda benim suçum ne bana saldırıya geçtin şurada mizah yapıyoruz işte iki gülüp stres atalım diye şeytanın bu akşam benden mi gosterdi 😂 incindimmmm 😂
- +1 yıl
Saldırmadım abartma sende sadece gülecek ne var dedim. Ama tebrik ederim seni bi konudan dolayı
- +1 yıl
Estafurullah Hayır hiç sıkıntı yok insanlık hali arada olur öyle şeyler hepimiz insanız sonuçta görüşüne saygı duyuyorum duyuyorum yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim çok anlayışlısın gergin bir anıma denk gelmese de gülmezdim bu görsele o ayrı 😃
- +1 yıl
tamam peki sen öyle diyorsan öyledir senin canın sağolsun 😊
Afiyet olsun. Kara çarşaf daha iyi olurdu.😂
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çiçeğim 🌺 yani olabilir di illaki ama Arap ülkesi değil ki burası sonuçta. Az muhafazakar olması yetiyor 😂
- +1 yıl
Senin canını yerim ben 🥰❤️🌺
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 sanada musmutlu bir gün diliyorum huzurun keyfin mutluluğun daim olsun inşallah 🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHiç güleceğim yoktu. Allah’te snei güldürsün. 😁😂 Ben çayımı açık, koyu pek içemem.
14 Yorumla- +1 yıl
Senin gülüşüne kurban olurum ben çiçeğim 🌺 gül tabiki eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi 🥰❤️
- +1 yıl
Böylesi de hiç aklıma gelmezdi. Sende hep gül 😁😂
- +1 yıl
🥰😘❤️
- +1 yıl
Amin canım inşallah 🙏🥰❤️
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılOrtası yokmu kgjk
Onu severim ben üstü Mekke altı Paris olması lazım jgjk 😅13 Yorumla- +1 yıl
Yaa sen istersin de olmazmı güzellik 🌺 hallederiz sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim kgjk 🤗😅
- +1 yıl
🙋🥰❤️🌺🌿🙋❤️🥰
Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Abla iyi güzel olmuş da burnu yukari bakayi habunun 🤔😂
18 Yorumla- +1 yıl
Bakar tabii 😂 halis Karadeniz çayı bu 😂
- +1 yıl
Uyyyy Haçan bir çay almazmıydunuz küçük bey 😂
- +1 yıl
Semihçiğim Derhal çayın hazır sen yeter ki iste senin canın sağolsun 😊 hallederiz sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
🙋😊🙋🤗🙋
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Su ile demin bardakta bulusmasi caiz mi simdi😂
13 Yorumla- +1 yıl
Caiz efenim caiz 😂
- +1 yıl
😂😂😊👍
Görselde gülmem😂😂😂. Benimki ne açık ne kapalı normal severim ben çayı
13 Yorumla- +1 yıl
Yaa çok tatlısın küçük hanım 🤗🌺 Senin canını yiyerem haa 🤣 tamam olur hallederiz sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Senin canını yerim ben güzellik teşekkür ederim 🙏❤️🥰🌺❤️
+1 yılBugün de çaydanlık tesettüre girdi çok şükür yakında çay bardakları da tesettüre girer
11 Yorumla- +1 yıl
Ben kaşıklar girerse diye endişe etmeye başladım 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSelam,
Ahahaha 😂😂😂
İyiymiş :😀
Ben aklı başında ne açık ne kapalı çay içerim ❤️19 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏 derhal aklı başında çay hazırlıyorum size sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Valla bu kadarı tesadüf olamaz şu an çay içiyorum hemde #AklıBaşında 😂 sizden geldi heralde 😂😂
- +1 yıl
Ben çayınız derhal hazır demiştim 😂😂
- +1 yıl
İşte bende onu diyorum ya babam demleyip getirmese sizden geldi dicem ama yinede sizden gelmiş olsun 😉 😂😂
Tisikkirlir sipirwimin ❤️ - +1 yıl
Ohhh misss afiyet olsun 🤗
- +1 yıl
Bende sana limonlu yeşil çay yapıyım bari 🍵🍋 hararetini alır 😂
- +1 yıl
Ohh.. çok teşekkür ederim boğazım da ağrıyordu elinize sağlık ❤️ (:
- +1 yıl
😊🙋😊🙋😊
- +1 yıl
❤️🧡💛💚💙💜❤️ (:
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Afiyet olsun, ben çayı açık severim.
111 Yorumla- +1 yıl
Bende bir insanın densizini birde çayın demsizini sevemedim gitti 😂 olur olur ben sana paşa çayı yaparım 😂 hallederiz sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Öyle dedin kendimi bir tık suçlu hissettim, yanlış bir şey demedim dimi?
- +1 yıl
Hayır niye böyle bir şey düşündün ki
- +1 yıl
Yok densiz falan yazıyor ya dedim acaba yanlış bir şey söyledikte haberimiz mi yok meğer sonradan jeton düştü mecazi anlamdaymış :)
En son yapmak istediğim şeylerden biridir burada bir bayanın kalbini kırmak. :) - +1 yıl
Hayır estafurullah ben öylesine yazdım sadece sizinle ilgisi yok
- +1 yıl
Yinede bu duyarlılığın için çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksin 🙏
- +1 yıl
Tamam anladım :) çay için de ayrıca teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 🙋 yorumun ve samimiyetin için asıl ben teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Hisler karşılıklı, rica ederim.
- +1 yıl
🙋🤗🙋🤗
- +1 yıl
🌹🧿🙂
+1 yılAile zoruyla mı kapanmış kendi isteğiyle mi? 😂
10 YorumlaOlmuş :D
21 Yorumla- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 🙏😂
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Ya ahahahsdjf çok iğrenç bi şaka ama 😂
25 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍 insan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂
- +1 yıl
Sağol sağol Allah razı olsun 🙏😂
- Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılKesin rizelidir bu çay
210 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Wuuuuuu 🙈🙈
- +1 yıl
Vuuuuuu yaaa 😂😂
- +1 yıl
Şanslı adam
- +1 yıl
- +1 yıl
@gecekusum3434 sana limonlu yeşil çay yaptım 🍵🍋 hararetini alır 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim hararete iyimi geliyormuş bu
- +1 yıl
Ben yaptım tabiki gelir 😂 içinede sevgimi ve samimiyetimi kattım kesin gelir 😂
- +1 yıl
Şifa olsun 🙏
- +1 yıl
Afiyet olsun gülüm ne demek yarasın 🙋🙏
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sen nasıl bir manyaksın 😅😅😅
14 Yorumla- +1 yıl
Haydaa şimdi de many@k olduk iyimi 😂 tamam sanada limonlu yeşil çay yaptım 🍵🍋 hararetini alır 😂 sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
- +1 yıl
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok kapalılık yakışmamış ! Açık olsun lütfen
14 Yorumla- +1 yıl
Bu biraz muhafazakar çay oldu 🤣 size hemen açık prenses çayı yaparim merak etme çiçeğim 🌺 sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Lütfen 🫶🏻
- +1 yıl
Senin canını yerim ben güzellik 🌺🥰🤗🌺🌿❤️🤗🙋
- +1 yıl
🥰
+1 yılteprikss pek managli olmuş 🤣🤭
11 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏❤️🥰
+1 yılVay be bana bir sıcak su bile yapmadın 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Sana limonlu yeşil çay yaptım 🍵🍋 hararetini alır 😂
- +1 yıl
Vay nereden bildin hararetli olduğumu
+1 yılAfiyet olsun koyu içerim
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin herzamanki gibi 😊🙋 derhal tavşan kanı çayını hazırlıyorum 😊 sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Sana limonlu yeşil çay yaptım 🍵🍋 hararetini alır 😂
+1 yılGüzel düşünce
11 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏 çok naziksiniz 🙏🙋
+1 yılHahahah Allah da seni güldürsün. Olmuş olmuş.
11 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim çiçeğim 🌺🙏😂 tabiki gülüceksin eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi 🥰
Kişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı. Yani mantıklı olmuş 😂😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 ehhh işte yaptık birşeyler 😂
Çok eğlenceli bi düşünce olmuş 🤭
12 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏 güzellik 🌺
Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Zeki bir mizah anlayışı 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏
Ay ahahah ablam şakamatiksinnn hee
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 ordan çokmu belli oluyor yaa 😂 şakamatik gibi kadın olduğum 😂
+1 yılbu da pek bi muhafazakar olmuş 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 😂 bende öyle düşünüyorum 😂
- +1 yıl
arkadan bari bağlayaydın kurtarırdı 😂
- +1 yıl
Ev hali olduğu için böyle bağladım keşke tepesine baglasaydim 😂
+1 yılAcık severım içi dışı bir olcek 🤪
15 Yorumla- +1 yıl
Çokta açık olmasın bee 😂 ufak çocuklara paşa çayı yapar gibi çay dediğin demli olur
- +1 yıl
Ben içerim☺🤪
- +1 yıl
tamam peki sana açık paşa çayı yaparım 😂 sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Yap😀🤪hemen istiyorum acık tosun paşa çayı. Davşan kanından olsun.
- +1 yıl
2 de şeker isterim
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. çaydanlık bile imana gelmiş..
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 bile çok muhafazakar olmuş 😂
+1 yılAçık fotoğraf a çok güldüm 😛 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Senin canını yiyerem haa 😂 gülüceksin tabiki güzellik 🌺 eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi
- +1 yıl
Öyle tabi rengarenk 😂
- +1 yıl
🙋🤗🥰🙋🤗❤️🌺🙋🥰🤗
Şafimi sünnimi bu arkadaş 😅
13 Yorumla- +1 yıl
Hemen ilk fırsatta sorarız küçük hanım 🤗 sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
😂😂 yok bee alalade ben bağladım öyle maksat muhabbet olsun diye 😂
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Normal olsun lütfen ☕
13 Yorumla- +1 yıl
tamam peki size tavşan kanı bir çay demleriz efendim sıkıntı yok hallederiz 😂
- +1 yıl
Aman efendim rica ederiz ne demek 🙋🤗
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇayda elden gitti
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen 👍 çayıda kaybettik 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurun estetiği düşünüyor mu kendisi?
11 Yorumla- +1 yıl
Hayır estetiğe karşıymış 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Çok tesettürlüymüs çayınız 😂
18 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Öyle öyle 😂 mübarek KS ye girerken bile uygulamaya değilde sanki Mekke'ye şeytan taşlamaya gelmiş gibi geliyor 🤣bize işte böyle imanlı insanlar lazım 😂
- +1 yıl
- +1 yıl
Sende haklısın 👍😂😊
+1 yılAnne?
11 Yorumla- +1 yıl
Noldu noldu 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 809 cevap paylaştı.
+1 yılYa😊😊😊
11 Yorumla- +1 yıl
🙋😘🤗❤️🥰
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yavv 😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Noldu 😂
- +1 yıl
Kırgız Türklerinden 😂
😂😂superrr
11 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim çiçeğim 🌺🙏❤️
+1 yılOlmus
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏 ee eğlenmek için burdayız çünkü öyle değil mi
- +1 yıl
Rica ederim🌸
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNdnfhfjsbks bu nee
11 Yorumla- +1 yıl
Ne demek bu ne güzellik 🌺 kapalı çay 😂
+1 yılÇok açık sevmem
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çiçeğim 🌺 çay dediğin tavşan kanı olmalı 👍
- +1 yıl
Kesinlikle 🌺🌺
Limonlu
11 Yorumla- +1 yıl
Aman efendim siz isteyin biz yapalım limonlu çayınız derhal hazır 🍵🍋 sana limonlu yeşil çay yaptım 😂 hararetini alır
+1 yılAfiyetler olsun size
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
- +1 yıl
@doludoludolu canımın içi @emre00 a dedim ki novel bu soruyu görünce once yorumları okur sonra bizim canımıza okur 😂 dedim sen bana sper ol bari benim yaşayacağım hayallerim var daha seni öldürsün dedim 😂 oda dediki benim sevgilim var olmaz kızar dedi 😂 şimdi bu adam seni seviyorum demesede olur bence 👍👍
- +1 yıl
Hayırlısı canım @r_engarenkyollar
+1 yılBen rahibe giyiminde severim
17 Yorumla- +1 yıl
Olur olur hallederiz sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Başka nasıl çay tasarımlariniz var hanımefendi 😂
- +1 yıl
Üstü kapalı altı açık veriyonlarimiz da mevcut
- +1 yıl
Ben amuda kalkmis hâlde demlik altta çaydanlık üstte istiyorum
- +1 yıl
Çok iyi bir tercih ettiniz en çok istenilen tarzımız bu şekilde oluyor
- +1 yıl
Türbanlı veya jartiyerli tasarım fazla yapmayın ırzına geçerler o çaydanlığın 😃
- +1 yıl
Bugün nasıl çaydanlık kreasyonun var
Gizli Üye(25-29)+1 yılMizah desen var 🤣 @novel
120 Yorumla- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl@novel demek beni aldatıyorsun 😃
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl😄 Çok hırpalama bari kız.
Biliyordum beni aldattığını iblis novel.
Aramızdaki her şey bitti.
Al mektuplarını ver mektuplarımı.- +1 yıl
Niye hirpaliyım kız aşk olsun ben acemimiyim 😂 ben hirpalamam yerden yere çarparım sadece 😂 tersim çok pistir 😂
Cevap sahibi+1 yılNovel 😅 bu kız seni yer bitirir aşko ahahshd
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yılYok yok istemem kalsın, onun başka yiyici alıcısı vardır. 😏
Cevap sahibi+1 yıl@novel ahshsgs zaten beni aldatmışsın ben istemem
- +1 yıl
- +1 yıl
@noxel aramızdaki her şey bitti çocuklar sende kalsın 😂😂
Cevap sahibi+1 yıl@novel 😅 pislik
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. iyi değilsin :D
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede 😂😂
ahsjshajsjajdksd
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂
Açık severim 😅😅😅
12 Yorumla- +1 yıl
Sen iste yeterki çiçeğim 🌺 ben sana açık prenses çayı yaparım 🤗 sıkıntı yok hallederiz 😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 