Bu kullandığım ifade neden saygısızlık olarak adlandırılıyor?

Ben ateistim tanrıya inanmıyorum dini bir konuşma içinde genelde tanri ya da senin peygamberin senin allahin diyorum çünkü ben inanmıyorum inanmadığım için de benim allahim ya da peygamberim yok
Ya da arapca Allah demek yerine turkce tanri diyorum çünkü Allah diyince genelde islam inancında inanılan tanri akla geliyor ben genel bahsetmek için tanri diyorum Müslüman arkadaşlar bana haddini bil ağzını topla vs diyorlar bu saygısızlık değil ben saygısızlık olsun diye demiyorum bunu zaten inanmadığım için diyorum sizce de saygısızlık mi?
Bu kullandığım ifade neden saygısızlık olarak adlandırılıyor?
Cevapla