Ben ateistim tanrıya inanmıyorum dini bir konuşma içinde genelde tanri ya da senin peygamberin senin allahin diyorum çünkü ben inanmıyorum inanmadığım için de benim allahim ya da peygamberim yok
Ya da arapca Allah demek yerine turkce tanri diyorum çünkü Allah diyince genelde islam inancında inanılan tanri akla geliyor ben genel bahsetmek için tanri diyorum Müslüman arkadaşlar bana haddini bil ağzını topla vs diyorlar bu saygısızlık değil ben saygısızlık olsun diye demiyorum bunu zaten inanmadığım için diyorum sizce de saygısızlık mi?
Ya da arapca Allah demek yerine turkce tanri diyorum çünkü Allah diyince genelde islam inancında inanılan tanri akla geliyor ben genel bahsetmek için tanri diyorum Müslüman arkadaşlar bana haddini bil ağzını topla vs diyorlar bu saygısızlık değil ben saygısızlık olsun diye demiyorum bunu zaten inanmadığım için diyorum sizce de saygısızlık mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar