Yani hepimiz insanız senin ya da benim özel bir niteliğim yok 😀


hint malları kalitesizdir :D
Kumaşında defo yaratırım.. 😄
Teşekkürler..
Cevap
5Cevap
boş gereksiz tipler bence
Kendini beğenenşer insanlar. Insanın kendine değer vermesi güzel bişey ama insanları aşağılarak değil.
O tipler itici bence sevmiyorum
Cinsiyet fark etmeden
Herkes sana aşık deyip geçiştiriyorum o insanları birde laf anlatamam
ben düz bir adamım. hint kumaşı değilse eminim fark eder :D
Yani tıpkı bu devirdeki birçok kızın olduğu gibi mi? 😁
Hepimiz insanız eşitiz argümanı hep saçma gelmiştir büyük bir çoğunluğumuz sıradan normal insanız bazıları hayata yön vermiş insanlığa yön vermiş kişilikler
Tırnağımın içinde ki tozun bile daha kaliteli olduğunu düşünüyorum
Kimse vazgeçilmez değildir
Hadlerini bildirip yolluyorum. 👋🏻
En çok sen tamam diyip geçiyorum
Bir engel butonuna bakar
bir şey düşünmüyorum kibirlerinde boğulsunlar
Egolar ucusta olanca öyle nedcen 🤷🏻♀️
canım olduklarını düşünüyorum
Şımarklar
Doğru söylüyorsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?