Gün doğumları gün batımları beni çok heyecanlandırır. Hiç bıkmadan izleyebilirim. O renklerin muazzam görüntüsü … 








Sabah öğle akşam değil de göğsüm daralınca izlerim. Bazen düşünüyorum işi gücü bırakıp sadece gökyüzünü, dönüşünü ve bulutların kayboluşunu izlesem ne olur diye.. Göğe bakan ruhlar rahatlıyor gerçekten de
Thank ʎou
Bende çok severim huzur verir düşünmeni sağlar
Cevap
10Cevap
Evet seyretmeyi çok severim
Genel olarak gökyüzünü izlemeyi severim zaten.
Şu kırmızılık olunca bakıyorum panaromik manzaralar çıkıyor ortaya
O saatlerde genellikle uykuda olduğum için seyredemiyorum.
Hayır. 😤
Ben sabahları sinirli ve saldırgan olan modellerdenim. 🤦♂️🤷♂️😅
Aynen işe giderken boş boş bakıyorum millet keyfi izler ben mecburi
Sabahları işe giderken müthiş
Seyredemiyorum ama severim
Seyretmem.
Evet
seyretmem
Hayir
seyretmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar