Kişilik & Karakter Hayatınızın su gibi akıp geçtiğini hissediyor musunuz? birsenfonişairi Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 7 yaşımda parkta oynadığım günleri hatırlıyorum. Yaşım 27 olmuş. 20 sene geçmiş... oysa bana dün gibi yakın bi tarih gibi geliyor çocukluğum...O çocuğun 2 yıl önce dağlarda çekilmiş fotoğrafı... Hayatınızın su gibi akıp geçtiğini hissediyor musunuz? Cevapla Tarih Soruları Çocuk Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Özellikle son iki yıl o kadar hızlı geçti ki ne yaşadım hiç farkında bile değilim.. Zaman biz büyüyünce mi hızlanıyor yoksa dünya hızını mı arttırdı bilemiyorum 1 1 Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Galiba haklısın...
Balloons Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Kesinlikle 👍 hissedilmez olur mu hiç 😅 1 5 Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Nasıl farkediyorsun bunu genelde peki? Ben bebekler büyüdüğü zaman anlıyorum 😄 Yorumla Balloons +1 yıl Bunu bebeklerden, mahalledeki çocuklardan, öğrencilerimin bir bir büyüyüp boy atmasından ve köpeğimin şu an kocaman olmasından anlıyorum Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Yaa ☺️. Sizde bir çok hatırllatıcı varmış. Okul öncesi öğretmeniliği mi ☺️ Yorumla Balloons +1 yıl 😇🤭😇🎈🤫 Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Tamam tamam sustum 😂 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Hissediyorum daha 12 gün önce trafik kazası yaşadım 1 5 Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Çok geçmiş olsun adaşım. İyi misin? Yorumla u MustiEmre +1 yıl Teşekkür ederim. Şükür ciddi bir şeyim yok toparlanıyorum Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Elimden bir şey gelirse ne zaman bir şeye ihtiyacın olursa buradayım. Geçmiş olsun tekrar. Yorumla u MustiEmre +1 yıl Eyvallah teşekkür ederim Yorumla u MustiEmre +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet hissediyorum geçse de bitse diyorum sürekli 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet tam iki yıl önce bu kadar kar yağmıştı ama Ocak ayıydı 1 8 Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Diyarbakırlımısın sen de. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Askerleri pek sevmiyor halk. Ama insanlık olarak güzel bi halkı var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Seviyordur da sen kötülere denk gelmişsin😌 az çektirmediler geçmişte onun kini öfkesi hâlâ mecvuttur. Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Surda çok sivil murdar oldu. Biliyorum. Kendi arkadaşlarımın küçücük kardeşleri öldü savaşta 🥺 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Herkese Kürt diye az PKK li muamelesi göstermediler, onlarda askerlere devlete karşı öyle ne zaman son bulur bilemiyoruz Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Bilmiyorum. Ama şükür artık sessiz bir barış var nihayet o topraklarda. Sohbetin için teşekkür ederim.Peyda bûn. Bi xatirê te Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Helal Kürtçe de öğrenmişiz.🤣 Xatirşima Yorumla