Yeni yıla yeni kararlarla gireriz, peki ne kadarını uygularız?

Yeni yıla yeni kararlarla gireriz, peki ne kadarını uygularız?

Yeni yıla girdik "artık istediğim hayatı yaşayacağım, bana zarar veren herkesi hayatımdan çıkaracağım" diyip kafasında kuran kişileri hiçbir zaman anlayamadım. Sanki yeniden doğuyorlar. Hepsi geçtiğimiz yıllarda da aynı sözleri tekrarlamış kişiler. Kendinizi kandırmayı bırakın yeni yıl size uğur falan getirmeyecek. Her şey sizin istikrarınıza, iradenize, çabanıza bağlı.
İçim çok rahat hatalar konusunda. O yüzden tekrarlamam dediğim bir şeyler yok.
Evet var tabi ki de.. yani tabi ki de hayat bu yani ne getireceğini bilemeyiz ama tekrar yapamayacağım dediğim hatalarım oldu ve yapmadım da zaten.. çünkü kendimi biliyorum ve elimden geldiğince dikkat ediyorum buna..
Aynı hatayı tekrar etmeyi sevmem zaten. Sadece bazen boşluğuma geliyor, ediyorum tekrar fksk
Hep o boşluk yakıyor başımızı zaten asdf
Cevap
9Cevap
Artık tekrarlamamaya çalışacağım dediğim hatalar var.
Hiç Bi insanı takıntılı Bi şekilde sevip kendimi yormicam. Ki düzeldim sayılır çünkü Bi kaç aydır kimseyi takıntı yapmadım hata hiç Bi flörtüm veya başka bir şey aklıma gelmiyor o kadar boş ki kafam o yüzden mutluyum.
Gezmeyi ihmal etmeyeceğim. İnsan ömrü su misali çalış çalış nereye kadar. Kazandığını yemesini de bilmeli insan
Sanmıyorum. Yapacağım kadar hata yaptım. Artık sayılı kişiler ve sevdiğim kadın hariç herkese mesafeliyim.
Hatalar insanlar içindir, her kul hata yapar ve yapmaya devam edebilir.
Evet maalesef oldu ve yapmayida dusunmuyorum ki ben enayi degilim
Her sene yapıyordum bu sene yapmama düşüncem var saldım cayira😅
Hayır yok çünkü bunu ne zaman söylediysem hep aynı hataları yaptım : ))
Birçok şey var ama yeniden tekrarlar mıyım orası da şaibeli
Var ama bakalım kendime verdiğim sözleri ne kadar tutabilirim orası meçhul 😕
Hayır yok aynı hatalar ve cezalarla son hız devam 🥲
Kimseye hak ettiğinden fazla değer vermemek.
Yeni yılda biraz karakterime değişiklikler yapmayı ve düzenimi değiştirmeyi düşünüyorum
Kimseye güvenmiyeceğim ve sayılı insanlardan fazlasını hayatıma sokmayacağım bu yıl 5-6 kere konuştuğum oldu bu yıl max 1-2 fazlasını istemiyorum kendimi yıpratmayacağım mutlu olacağım.
Onu üzmeyeceğim bir daha
Hata değilde bazı alışkanlıklarım olabilir
Ne dersen biliyorum tekrar yaparım 😊
Kimseye ikinci bir şansı vermiycem
Hihimmm )) tekrarı olmayacak.
Varsa bile tekrar yaparım.
Ben yine bı yolunu bulur yaparım
Yok aynı hatalara devam 🙈🙈
Saçma canım kişileri hayatımda tutmucam
Yooo yapıyorsam bir bildiğim vardır 😂
Ben tekrarlanmayacak diyorsam kesin tekrar yaparım
Olsa bile tekrarlamayacağım demem. Dediğim anda tekrarlarım çünkü…
hep aynı şeyler be :D
Evet var.
hayır yok
Var tabi
Cok var evlilik gibi
O kadar çokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?