Geçmişte yaptıklarımı unutamıyorum, bana tavsiyeniz var mı?

Şimdi 2 seneden fazladır kendimi düzelttim namaza başladım düzgünce İslam'a uygun şekilde kapandım ama geçmişte yaptıklarım aklıma geldikçe ne yaparsam yapayım hep kötü bir insan vasfına layık olacakmışım gibi geliyor ileride evleneceğim insana ne diyeceğim bilmiyorum vicdan azabı duyuyorum o hataları yaparken gelecekteki eşimi ciddiye almadan söylemem olur biter nasıl anlayacak kafasıyla yaptım şimdi vicdan azabı var içimde. Ne yaparsam yapayım kötü bir insan olarak kalacakmışım gibi geliyor hep, söylemesem kalpsiz vicdansız hissedeceğim kendimi söylesem beni ahlaksız olarak tanıyacak bana bakışı değişecek midesi bulanacak benden. Bana bir tavsiye verin.

Geçmişte yaptıklarımı unutamıyorum, bana tavsiyeniz var mı?
Cevapla