Bu gidişle doğru insan karşıma çıkmayacakmış gibi geliyor?

konuşuyorum sanaldan biriyle sonra bana dediklerinin aynısını başkalarına da dediğini öğreniyorum bir şekilde, ciddiye alınmamak kötü bir şey ama reelden bulsam birini onunla da aynı şeyi yaşamak istemiyorum bir de reelden bu tarz şeyler yaşamak sanaldakinden daha kötü sanalı en azından sanal deyip geçiyorsun ama reelde öyle olmuyor. bana tavsiyeniz var mı

Bu gidişle doğru insan karşıma çıkmayacakmış gibi geliyor?
Cevapla