Karşınızda dominant birisini mi isterseniz yoksa itaatkar mı?

Ben itaatkar severim. Köle bile olur teşekkür.. :D

Tabi bazı konularda kontrolü ele alması fena olamaz sürekli itaatkar olması da yorabilir gibi ama her halükarda itaatkar severim.

Karşınızda dominant birisini mi isterseniz yoksa itaatkar mı?
Karşınızda dominant birisini mi isterseniz yoksa itaatkar mı?
Cevapla