İnsanların çoğu neden egolu biz de mı egolu davranalım?

Merhaba dostlar insanların birçoğu çok egolu sebebi nedir biz de mi egolu davranalım bunun yolu nedir egolu olmanın yolu nedir tam olarak Kimseyi umursamamak takmamak cool davranmanın yolları nedir soğuk insan olmaya çalışmanın yolları nelerdir teşekkürler şimdiden
İnsanların çoğu neden egolu biz de mı egolu davranalım?
Cevapla