Canımız acıdığında ya da ağladığımızda neden bunun tam tersini içimizden söyleriz?

mesela örnek vereceğim, ağladığımız zaman içimizden "ağlamıyorum ki" canımız acıdığında "acımıyor ki" ya da üzüldüğümüz zaman "üzülmedim ki, beni üzemezsin" niye deriz? neden bu tarz şeyleri söyleriz sebebi nedir?
Canımız acıdığında ya da ağladığımızda neden bunun tam tersini içimizden söyleriz?
Cevapla