Çok yalnızım, çok zor bir durum değil mi sizce?

Kendimi yalnız hisediyorum evde tekim genelikle kız arkadaşimi ariyim dedim aradım bakmadi mesaj attiyorum inteneti açık olmasına rağmen 2 gün sonra bakıyor pek takmıyor beni arıyorum giriyorum bakıyorum aramiş mi diye nerden erkek arkadaşımı arıyorum kısa konuşup kapattiyor sorun sizce bende mi cok mu enayi yım hiç kimse beni merak ettmiyor
Çok yalnızım, çok zor bir durum değil mi sizce?
Cevapla