
Yani sizi rahatsız ettiğini düşünen ama sizin rahatsız olmadığınız...

Yani sizi rahatsız ettiğini düşünen ama sizin rahatsız olmadığınız...
Hoşuma gidiyorsa nasıl rahatsız olayım. Benle ugraşması hoşuma giden vardır.
Rahatsız edenden rahatsız olurum zaten 😂
İşte soruda ki şey 😅
Sevdiğim insanların rahatsızlari ayrı bir hoşuma gidiyor.
Cevap
9Cevap
Rahatsız olmaya hazırım her şeyden rahatsızlık duyarım 😀
Ne kadar seversem seveyim rahatsız edilmekten hoşlanmıyorum.
Rahatsız olduysam zaten tavırlarımla belli ederim.. Buna rağmen devam ediyorsa rahatsız olurum.. Diğer durumda keyifli olur sürekli etrafımda olması..
Var bi ruh hastası 😅 bayılıyor benimle uğraşmaya🙄
Diğer soruda ki soru, sen bayılmıyorsun kimseyle uğraşmaya dimi 😅
Ben akıllı uslu biriyim bikerem. (Soruyu anlamadığımı çaktırmamam lazım) 🤣
Anlatırım 😅
Hayır, yok. Hoşuma gidiyorsa, karşı taraf rahatsız ettiğini düşünemez. Çünkü öyle hissettirmemek için ne gerekiyorsa yaparım.
Samimi bulduğum herkesin yerli yersiz rahatsız etmesi hoşuma gider.
Yani öyle aşırı değil ama sakalasmasi hoşuma gider
Yok ki. Kimse işi düşmediği sürece yazmaz. Bende sadece işi düştüğünde yazmasından rahatsızım
Rahatsız oluyorsam söylerim zaten, rahatsız ettiğini düşünen de bunu bilir...
Var kankilerim 🫠
Evet var ama uzun süredir aramıyor.
Yok öyle birisi
Ay yok ben korkarım.😨
Abim 🤭😅
Aile içi çok başka zaten 😅
Hayir kimse rahatsiz etmesin
Hayır yok
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar