Bulaşık yıkamış olurduk.

Eski şarkıların bağımlısıyım.💃
#inci🌸
Bulaşık yıkamış olurduk.

Eski şarkıların bağımlısıyım.💃
#inci🌸
En son yaptığım şey grip olduğum için kendime ıhlamur yaptım. O yüzden ıhlamur yapıyor olurdun. Bu sefer grip beni fena çarptı belirtileri günler öncesinden vardı ama gündüz olunca geçiyordu. Dün akşam iyice etkisini göstermeye başladı
Bende oyle boğazım ağriyor sen yat ben sana yaparim. ihlamur mis gibi 🌸geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim 💐
Çocukları uyuturduk 😂😂
Ya kaç yaşlarında 😂
7 ve 11 🤗🥰
Maşallah Rabbim bağışlasın
Amin 🤲
En son görüş attım birlikte görüş atmış olurduk. zaten genellikle görüş atmayı seviyorum sitede. bunun dışında sigara içtim kahve içtim ama sigara zararı onu yapmıyoruz sdjsdj ama kahve içeriz birlikte tabi ki, de..
Kahveye tamamım 😀
Makaleye yardım ederdin. 😃
Teşekkürler...
Cevap
39Cevap
Beraber içiyor olurduk ahs :D
😃ben kola icsem olur mu
Olur ben yandan içki damlatırım ahsh
Manyak😂
hıhıhı 😈
3 Mimar, 1 grafiker, 1 mobilyacı, 1 Mühendis 1 Muhasebeci emekli albay bir de @inciitanesiii toplantı yapmış olurduk.
Napicam. ayol. ben orada kafa sallar dururum😅😅
😅alın bunu burdan
@Doludoludolu bunu ilgilendiriyor😅
Kolay gelsin :D
Küçük bir spor antrenmanı yapılmış olurdu eski günlere dönebilmek için 😂😂
Hocam ne çalıştınız.. ne iyi gelirdi he
Estafirullah efenim, kendimce evde yaptığım türde bir spor; yoksa profesyonel ya da sporla sürekli uğraşan biri ya da antrenör değilim efenim 😊😊 Aldığımız kiloları sadece tekrar vermeye çalışıyoruz diyelim 😊 Bence bu kişinin vücuduna ve yapısına, ne ile vücudunu aktif hale getirdiğine ve imkanlara bağlı. Spor salonuna da gittim çok kısa bir süre ama mesela pek bana göre olmadığını ya da belki de uygun zamanın olmadığını/iş hayatına uyduramayacağımı fark ettim ve evde hareketler yapmaya çalıştım diyebilirim. Spor salonuna gidilip aylarca o istikrarı sağlayan sporcu arkadaşlar da var mesela; onları tebrik ediyorum 😊👑👏🏻👏🏻 Güzel bir istikrar ve iradeleri var 👏🏻👏🏻
Gitarla gül bakışlım şarkısını çaldım sende bana solo ile eşlik ederdin.
Ay ne çalarım ne söylerim bende hic biri yok
Öğrenirsin incitanesi 🙂
Yan koltukta da senin sakalını alıyor olurlardı.
😅😅😅
Yayla çorbası yaptım yarmalı şu an sigara içiyorum 😌
Kahve. içelim
Çay vardı aslında 😅
Oda olur😀
Afiyet olsun 😌
Ev süpürmüş olurduk. Elimize sağlık. Hadi kahve de yapalım 😅
Ne guzel temizlik en sevdiğim 😀
Beraber göz doktoruna randevu alırdık 😅😅😅😅 Anlayamazlad :D
😂seninle göz doktorunda sırada beklemek istiyorum.. teklifin güzelliğine bakar mısınız 💅
Gözlerim senden başkasını görmüyor inci :D sjklfjgşsdh
Kalp doktoruna gideriz
Hocam, onu düşününce kalbim sızlıyor nsjsjs
https://www.youtube.com/watch?v=69Or8qv4HRU
Doktoor derdime bul bi çareeeee :D
Hafta sonu sınavım var onun için belge almaya gitmiştim. Yani yol arkadaşım olırdun
Hayırlısı.. ne sınavı
Çalışıyorum cicim :D
Napim ben kahve yapim içelim bari 😀
Kahveyi al gel görüşme dinleyelim seninle :D sonra protokol hazırlarız
Sesli kitap dinliyip kederlenip iç çekip uzaklara uzaklara bakardık.
Bulaşık yıkarken ya da marketten şu getirirdin
En son tuvalete gittim ne olur beraber olmasın bu kadarına hazır değilim sjsj
beraber tavuklu pilav yerdik
Ya.. turşu alamda gelem.. ellerine sağlık
ben yapmadım iş yerinde hayır vardı
Beraber yerleri silerdik kız🫶🏻
Sonra dedikodu kahvesi mis😅
🤭 Aynen yaaaa misss ☕️
Beraber çiğ köfte yerdik
İşte bu 😂afiyet olsun
Teşekkürler efendim 😂😀
YouTube'de bir şeyler izlerdik
Ne izledin bende bakayim İbrahim selim açacaktim
Hâlen izliyorum. Daha önce izlemiştim, tekrar izlemek istedim.
https://youtu.be/JKKf95vY2S4?si=Lwh4IAruGm9U_nSi
Teşekkür ederim bakim bende şimdi
Dişlerimizi fırçalamış olurduk.
Miss 😂
😂hehehe
Yemek 😃
Ne yedin
Kızartma
Cok severim sjjs afiyet olsun
Sana da aksks
Kuruyemiş eşliğinde kahve içerdik 😄
Ne güzel olurdu afiyet olsun
Mandalina yerdik.
Afiyet olsun 🌸
Şarkı dinliyor olurduk.
Ne guzel Şu an dinliyorum bende
music.youtube.com/watch
Kalp kalbe karşıymış. Toygar Işıklı'nın şarkıları güzeldir.🌸
Zift gibi bir kahve içiyor olurduk
😀zehir gibi kahve misss jdjsjs işte kahve odur
kahve içiyoduk:)
Tam da saati mis gibi olurdu
kaçırdın artık diğer sefere:)
Kuran okurduk dua ederdik 😊
Yaaa.. düştüm ben
Görüş atardık... Pubg oynardık ksksjsj tabii sever misin bilmiyorum ama sonra da çekirdek ve diğerlerini alıp bir güzel Dedikodu yapardık 😂
Playstation 5 oynardık.
Hiç anlamıyorum ondan 😃
Öğrenirdin bea.
Dondurma yedim kola içtim
Hava soguk burada
Birlikte fal bakmış olurduk..
😀bakıyor musun sen 😀
Arkadaşlara öyle çok ısrar ederlerse.. 😂
yatırım yapmış olurduk :d kriptoda
Araç. muayenesi yapardık
Çamaşır katlamış olurduk
Sigara ve kahve yapardık 😀
Sahilde bira 🍻 içmiş olurduk 🙂
Sigara ve kahve içerdik
Yemek yapmış olurduk.
buna emin misin :)
Video izlemiş olurdun
Sihirli annem izliyor olurduk
Yemek yerdik üstüne çay demlerdin 😂
Duymak istemezsin:)
Balık tutmus olurduk
2024 için bütçe raporu hazırlamış olurdun
Hiç yapmadığına eminim yapmasında
Pişmaniye yiyordum😂
Çok severim varya 😅
Kahve içerdik 🌸
Afiyet olsun 🌸
Alışveriş
Ne aldın
Dene çıkar olmasa kıyafet alışverişi güzel beni mutfak bölümüne at 😀
Bardak, tabak, nerde incik, cıncık var ben oradayım
Onlarida severim de ben daha çok mutfak esyalari sunumluklar falan süs esyalari dekoratif vs
😀
Evrak düzenlerdik 😂
Bak anlarim o işlerden 😀
namaz kılardık
Allah kabul etsin
GTA V oynardık.
Semih hic anlamam 😀
Birakma niye birakiyorsun mutlu oluyorsun.. zararin yok
Kahvaltı yaparızz
Gelirken ekmek simit alayim
Ay cok iyi olur
Dus.
beraber iciyor olurduk
banyo yapardık 😂
Spor yapmış olurduk
Makine tamir ettim
Hiç bişey 😃
Çay yapmış olurduk
Sakıncalı 😂
Burdan yorum yapamicam bir şey diim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?