Kişilik & Karakter İnsanlara lafı ne yapmak sizce en zevkli olan, yetiştirmek mi, sokmak mı, çarpmak mı, koymak mı, oturtmak mı, hangisi 😂? tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 64 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik ☕☕#KişilikKarakter#Lafı en çok ne yapmak mutlu eder sizi😏?#tubasueda 🍀🖤🗝️ Güncellemeler+1 yıl #🖤🗝️ İnsanlara lafı ne yapmak sizce en zevkli olan, yetiştirmek mi, sokmak mı, çarpmak mı, koymak mı, oturtmak mı, hangisi 😂? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gerektiği zaman, gerektiği şekilde, karşı tarafın anlayacağı dilden konuşmak en zevkli olanı. 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Hepsinin yeri ayrı benim için.. Gerektiğinde ve farklı şartlarda çok tatlı oluyorlar, canlarım benim.. 0 0 Yorumla
FikretinMücadelesi Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl İnsanlara laf anlatabilmek, kendimizi en doğru, en yapıcı dille ifade etmek. Bundan daha zevklisi yok. 0 0 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Haddini bildirmek gibisi yok vallahi içimin yağları eriyor.. sadece lafta kalmamalı değil mi? Hepsine Varım tabii o ayrı :D 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Laf yetiştirmeyi hiç sevmem dedikodu yapmak tarzım değildir asla, ama lafı iyi söylemeyi oturtmayı sokmayı hak edene iyi yaparım 0 0 Yorumla
tırttırtıl Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl laf soktu zannedip bunun hazzını yaşayan insanı izlemeyi severim bırakıyorum sevinsin garip 0 0 Yorumla
OrtaSehpa Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 461 cevap paylaştı. Cahille sohbeti kesip, kaliteli insanla karşılıklı sohbet en iyisi 0 0 Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Laf yetiştirmeyi sevmiyorum çok yoruyor diğerleri zamanı geldiğinde kendiliğinden oluşuyor. 0 0 Yorumla
ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et Guru Yaş: 82 , eic 99% +1 yıl Ayy en güzeli laf sokmak ya valla haklı olduğum da özellikle laf sokmaya bayılırım 🤘 0 0 Yorumla
_KalbiSükûn_ Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Oturup uslu uslu sohbet etsek olmaz mı? Diğerleri beni yorar çünkü. 0 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Laf yetiştirdiğim muhabbetleri sevmiyorum.Lafı gediğine oturtmak. 0 0 Yorumla
Bereshit Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl bilinçaltını sallamak. ziraa kendini kaybedenlere tek ilaç o. 0 0 Yorumla
u Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et Master Yaş: 48 , eic 35% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Sevdiğim insanlara kızgınken hiçbir şey söylemem 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Koymak en zevklisi. Direkt koymak yani çarpmadan ima etmeden 0 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Duruma baglı degecek kişi olmalı herkes e laf olsun diye laf sokulmaz 0 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Lafı ortaya bırakmak en güzeli, isteyen alır istediğini yapar.. 0 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kendimi bu konuda iyi sayıyorum 🤩 0 0 Yorumla
JacquisLove Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 560 cevap paylaştı. Koymak ve oturtmak diyebilirim 0 0 Yorumla
gokhaniscimen Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 82% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Karşısında kayıtsız kal en iyisi o 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Lafı tam da gediğine oturtmak. 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. koymak bence : ) 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı. Laf sokmak 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. lafı koymak 0 0 Yorumla
Just-can Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 701 cevap paylaştı. Yerleştirmek 0 1 Yorumla Just-can +1 yıl Hayrıma güncellendin soruyu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yetiştirmek harici hepsi :D
Gerektiği zaman, gerektiği şekilde, karşı tarafın anlayacağı dilden konuşmak en zevkli olanı.
Hepsinin yeri ayrı benim için.. Gerektiğinde ve farklı şartlarda çok tatlı oluyorlar, canlarım benim..
İnsanlara laf anlatabilmek, kendimizi en doğru, en yapıcı dille ifade etmek. Bundan daha zevklisi yok.
Haddini bildirmek gibisi yok vallahi içimin yağları eriyor.. sadece lafta kalmamalı değil mi? Hepsine Varım tabii o ayrı :D
Laf yetiştirmeyi hiç sevmem dedikodu yapmak tarzım değildir asla, ama lafı iyi söylemeyi oturtmayı sokmayı hak edene iyi yaparım
laf soktu zannedip bunun hazzını yaşayan insanı izlemeyi severim bırakıyorum sevinsin garip
Cahille sohbeti kesip, kaliteli insanla karşılıklı sohbet en iyisi
Laf yetiştirmeyi sevmiyorum çok yoruyor diğerleri zamanı geldiğinde kendiliğinden oluşuyor.
Ayy en güzeli laf sokmak ya valla haklı olduğum da özellikle laf sokmaya bayılırım 🤘
Oturup uslu uslu sohbet etsek olmaz mı? Diğerleri beni yorar çünkü.
Laf yetiştirdiğim muhabbetleri sevmiyorum.
Lafı gediğine oturtmak.
bilinçaltını sallamak. ziraa kendini kaybedenlere tek ilaç o.
Sevdiğim insanlara kızgınken hiçbir şey söylemem
Koymak en zevklisi. Direkt koymak yani çarpmadan ima etmeden
Duruma baglı degecek kişi olmalı herkes e laf olsun diye laf sokulmaz
Lafı ortaya bırakmak en güzeli, isteyen alır istediğini yapar..
Kendimi bu konuda iyi sayıyorum 🤩
Dos doğru söylemek en güzeli.
Koymak ve oturtmak diyebilirim
Hepsi zevkli.
Karşısında kayıtsız kal en iyisi o
Hepsi hepsi hepsiiii😂😂
Laflarımla çarpıp şiddetinden oturtmak🫡
Lafı tam da gediğine oturtmak.
eylemsel vurgulu olanlar.😉
koymak bence : )
Lafı güzel konuşmak.
Hepsi 😅😂
Laf sokmak
lafı koymak
Yerleştirmek
Hayrıma güncellendin soruyu