Bakmamak için bir yerlerini yırtıyor gülmemek için kendimi zor tutuyorum?

Bizim iş yerinde bir kız vardı 2 yıldır bana bakıp dururdu hatta bana bakarak metro da eve gittiğini bilirim neyse gittim tanıştım bu sefer de yüzüme bakmadı yanında ki arkadaşı ile konuşmuştuk kız o arkasını döndüğü günden sonra yine sürekli bakmaya başladı bende bu sefer olacak gibi değil dedim gidip yanına ya bu da ne değişik bir insan hem 2 yıldır bakıyor sonra reddediyor ardından yine bakmaya devam ediyor ne kadar istikrarsız birisi az yaptığının arkasında dur bari bir şey yaptın onun arkasından git az karakterli ol dedim bu sonra bastı gitti şimdi ise bakmamak için kendini tutuyor bu seferde ben gülmeye başlıyorum 🤣

Bakmamak için bir yerlerini yırtıyor gülmemek için kendimi zor tutuyorum?
Cevapla