Güncellemeler
+1 yıl
Biriyle instada en ufak atışmam olsa ya da yanlış kişilere instaya versn engellemek yetmiyor rahatlayamıyorum yoksa. Başka hesaptan Bakabilirler diye. O kadar emek verdiğim hesabımı anında siliyorum :( anlaşılmadıkça değersiz hissediyorum ben de gidip delileri buluyorum tam da offfffffffffff
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sen en doğrusunu yapıyorsun üzülme, bu çağda her anını instagramda paylaşmak bence hem tehlikeli hem de saçma.
Kesinlikle
Abartma insanları bence bu kadar
Haklısın da korkuyorum işte bişi yapacaklar diye benm adım soyadımdan oturduğum yeri bulan bile vardı korkunç bir şey anne baba telefon numarası buluyorlar. O yüzden fotomu adımı veremiyorum samimiyet kuramıyorum eskisi gibi eskiden cesurdum bilmediğim için.
Valla bende aslında öyleyim sosyal medyadan en azından tanımadığım kimseyi eklemiyorum. Hani konuşmak istemiyorum güvenmiyorum insanlar mide bulandırıcı ama bunu bu kadar abartmak bazen sana zarar verebilir
engelli mal ya nolur ınthar et
ya kb yanlıslıkla sana yazdım bunu
yaa cok özür dilerim cidden başka birine yazıcaktım bunu ben lütfen kendi üstüne alınma
En düzgün benim dünyada ya erkosu senin konuşmaya hakkın yok okumuyorsun galiba ya da yazının yazarının kişiliğini bile anlamayacak kadar acizsin. Ya da bad boys triplerinde bir ergen. Sen kim anlamak kim? Git burdan şimdi deli. Kendi içinde yaşa ve öl. Kimse takmayacak çünkü seni. Ha ben en ufak ayrıntıya takılıyorm hayatta o da kendime saygım olduğu için. Sen gibilerle karşılaşınca ölmek istiyorum zaten. Ama senden korkum yok delinin tekisin bilgilerimi bilmeyen bir deli hem de gördüğüm en aptal zararsız kişisin 😂😂😂😂 bir tehtıt bile değilsin ya sg şurdan
hayır başka birinin yorumuna yazıcaktım bunu ben cidden sana yazmıcaktım iki sekme açıktı bilgisayardan lütfen özür dilerim bilerek yapmadım bunu
He sorry dkrnfk
3.5 yıllık evliyim 1.5 yaşında kız çocuğum var başka birine aşık oldum onunla beraberim uzun süredir boşanmak istiyorum? ↗ buna yazıcaktım ya
sosyal anksiyetenmi var seninde benim gibi
Yok korkuszdum sonradan böyle oldu. İnternetten adım soyadımdan adresimi felan bulup babamı bile aramıştı birisi sırf yazınca nude atmadım diye tanımadıgım birisine çok garip bi dünya sonra babama anlatmakla uğraşt çok garip bir devir ya. Akıllı deli herkesten korkuyorum tek çare görünmez olmak diye düşünüyorum
haklısın cidden benim işyerimden bi arkadaşım fotoğtaflşarı e5cort sitesinde cıkmıştı aslında sana kalmış bir şey yorumum için tekrardan çok özür dilerim senden keşke silebilsem şu yorumumu
Ozmn kullanma sende
Emek vermiştim hesaba estetik şeyler bakıyorm :(