" Her şey kayıp gider.. Çünkü her şey geleceğin boşluğundan, geçmişin güvenliğine kaçar.."
Viktor E. Frank..

" Her şey kayıp gider.. Çünkü her şey geleceğin boşluğundan, geçmişin güvenliğine kaçar.."
Viktor E. Frank..

Her şeyin geçici olmasının sebepleri oldukça karmaşıktır ve birçok farklı faktörün etkisi altındadır. İnsan algısı, geçmiş, şimdi ve gelecek kavramlarını algılayarak zamanı deneyimler. Bu kavramsal anlayış, her şeyin geçici olduğu izlenimini pekiştirir.
Bu sebeplerin bir araya gelmesi, her şeyin geçici olmasının temel nedenlerini oluşturur. İnsanlar, bu geçicilikle başa çıkmak için değişime uyum sağlama, anın tadını çıkarma ve anlayışlı olma becerilerini geliştirebilirler. Geçiciliğin bilincinde olmak, insanlara anın değerini ve anlamlarını keşfetme fırsatı da verir. Birde Allah'ın bize verdiği ömür böyle 🤗
Geçici olmasının nedeni ölümdür.. başka açıklaması yok.. yani hayat bir gün bitecek.. ama bunun dışında insan bence doğru adımlar atarsa her şeyi kalıcı yapabilir.. arkadaşlık evlilik dostluk.. ya da başarılar.. mesela gerçekten arkadaş olanların arkadaşlığı hep devam eder.. yıllarca. .
İnsan doğası bu
Dua et insan ticareti yapmıyorum 👶🧒🧑🙎♂️🙍♀️🙍♂️🧓🧔👱♀️👱♂️🙎♀️🙅♂️🙅♀️🙆♂️🙆♀️💁♂️💁♀️🤷♂️🤦♀️🤦♂️🙇♀️🙇♂️🙋♀️🙋♂️🤷♀️👨⚕️👩⚕️👨🎓👩🎓👨🏫👩🏫👨🔧👩🍳👨🍳👩🌾👨🌾👩⚖️👨⚖️👩🔧👨🏭👩🏭👨💼👩💼👨🔬👩🔬👨✈️👩🎨👨🎨👩🎤👨🎤👩💻👨💻👩✈️👨🚀👩🚀👨🚒👩🚒👮♂️👮♀️🤴👷♀️👷♂️💂♀️💂♂️🕵️♀️🕵️♂️👸👳♂️👳♀️👲🧕🤵👰🧙♀️🧙♂️🤶🎅👼🤱🤰🧚♂️🧚♀️🧛♂️🧛♀️🧜♂️🧜♀️🧝♂️💆♀️💆♂️🧟♀️🧟♂️🧞♀️🧞♂️🧝♀️💇♂️💇♀️🚶♂️🚶♀️🏃♂️🏃♀️💃🧗♂️🧖♀️🧖♂️👯♀️👯♂️🕴️🕺🧗♀️🤺🏇⛷️🏂🏌️♂️🏌️♀️⛹️♂️🏊♀️🏊♂️🚣♀️🚣♂️🏄♀️🏄♂️⛹️♀️🏋️♂️🏋️♀️🚴♂️🚴♀️🚵♂️🚵♀️🤾♂️🤽♀️🤽♂️🤼♀️🤼♂️🤸♀️🤸♂️🤾♀️🤹♂️🤹♀️🧘♂️🧘♀️🛀🛌👩❤️💋👩👨❤️💋👨👩❤️💋👨💏👬👫👭💑👩❤️👨👨❤️👨👩❤️👩👨👩👦👨👩👦👨👩👧👨👨👦👦👨👨👧👦👨👨👧👨👨👦👨👩👧👧👨👩👦👦👨👩👧👦👨👨👧👧👩👩👦👩👩👧👩👩👧👦👩👩👦👦👩👩👧👧👨👦👩👧👩👦👦👩👦👨👧👧👨👧👦👨👧👨👦👦👩👧👦👩👧👧
Geçici olmayan bişey yok ki dünyada.. İnsan denen canlı bile basit bir çizgiyken :D Bir silgi hamlesine bakar..
Teşekkürler canım 😄✨️❤️
Rica ederim smellim ❤️🖤
Cevap
21Cevap
Aşağıda da yazmışlar geçici sebebi ölümdür evet. Ama son zamanlarda insanlar hayattan sıkılıyor , bir şey yapmak istemiyorlar mesela ben üniversite okumama rağmen hala daha bir stres gelecek kaygısı var. Hep diyorum zaman ne çabuk geçiyor bu cümleyi sizler de diyorsunuz eminim. Aslında zaman hızlı geçmiyor bir şey yapmadığımız için hızlı geçiyor. Mesela bugün dizi izledim 1 de başladım izlemeye 4 bölümcüktü zaten ama zaman çaldı. Neden 4 5 saate oturdum sadece ve onu izledim hiç bir şey yapmadım kendime ne bir şey kattım ne verdim HİÇBİR ŞEY. Aslında bunlar geçici kıymet bilmemiz lazım ZAMAN kavramının kıymetini bilmeliyiz. İNSAN VE İNSANLIK kavramının kıymetini bilmeliyiz arkadaşlar.. Kendimize bir şey katmalıyız arkadaşlar yoksa dağ ayısından farkımızı kalmaz.
Dünyada hep en pahalı en lüks en rahat en iyi şeylerin peşinden koşarız. Halbuki en değerli olan şey dünyada zaman dır koştugumuz şeylerim hepsini anlamsız kılan ve çok daha degerli oldugunu bildiğimiz halde en degerlimizi neden basit şeyler ugruna harcıyoruz. Gecici olmayan oluşumlar toplumlar yarınlar olmak ümidi kalıcı olarak yapacaklarımızın peşinden gideriz
Biz insanlar anlık yaşamayı severiz. Duyguları, yaşananları, hayalleri ve gerçekleri tüketiriz. Zaman aktıkça bizdeki o önemi ve ehemmiyeti azalır sonra ise bir yenisini bulmak için çabalarız. Hayatın bu kadar inişli çıkışlı olmasının sebebi de budur. Her defasında tüketir sonra ise yeni şeylere aç şekilde aranmaya başlarız. Velhasıl kelam insanlar her şeyin gelip geçici olduğu kanısına zamanın ve bu tüketimin etkisinde kalarak varır..
Sebebi zaman, hızlı ilerliyor değerlendirmek lazım ama işte ben değerlendiremiyorum sebebi de bu ♿ halde olmak normal olanlar çok şanslı
Para kazanabilmek istiyorum meslek edindiriyorlar mı hayır, bu sene tekrar ekpss ve üniversite sınavlarına çalışıyorum gireceğim inşAllah kazanırım, kazanamazsam yine sar baştan aynı hayata her gün kalk spor yap dışarı çık gez hava al müzik dinle kitap oku oyun oyna bitti
Ben bunu insanların tutarsızlığına bağlıyorum yeterince sahiplenememek yeterince tutulalamamak yeterince ait olamamaktan kaynaklı gibi bende anlamı olan hiç bir şey geçici olamaz
Çünkü dünyanın bir sonu var. Her nefis ölümü tadacakken bir şeylerin baki kalması mümkün değil.
Söz çok güzelmiş🌸
Her şey geçicidir çünkü insanların bir sonu vardır birbirlerine sonsuz şeyler yaşatamazlar.
Dünyanın aslında bir yalan ve oyalanmadan ibaret olmasından dolayı.
Zaman Tabi ki.
"Zaman bir canavar, Onun tek isteği dolu mezarlar."
Zaman ve süregelen yaşam döngüsü geçicilik üzerinde can buluyor
İnsan bile kalıcı değil. Her şey doğar, yaşar ve ölür. Canlı cansız her şey için geçerli bu.
Toplum olarak tüketim odaklı yaşadığımız için
Yaşlandıkça zamanı tutamadığını daha çok hissedersin çünkü
Önemli olan, elde edilen fırsatları iyi değerlendirmek, iyi vakit geçirmek..
Çok hızlı tüketmeye başladık her şeyi.
dünyada kısıtlı zamanımız olması olabilir mi
Zaman ve bu dünyada ne kalıcı ki zaten?
Hayat geçici olduğu içindir.
Herşeyin sebebi insanlar ve insanlar...
Öteki türlü sıkıcı olur
Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir
Çünkü neden olmasın 😂
Ölümün gerçekliği olabilir mi?
Yüzeysel yaşadığımız için.
Sözden bir sey anlayan var mı?
Hayatın bizlere verdiği bir ders
Zaman ve ölümsüz olmaman..
Çünkü dğnya gani
dunyada gecici
hayat...
zevklerle yaşamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?