Her şeyin bu kadar geçici olmasının sebebi nedir?

" Her şey kayıp gider.. Çünkü her şey geleceğin boşluğundan, geçmişin güvenliğine kaçar.."

Viktor E. Frank..

Her şeyin bu kadar geçici olmasının sebebi nedir?
Her şeyin bu kadar geçici olmasının sebebi nedir?
Cevapla