Benimki genelde dinlemediğim zaman tutuyor. Sonra da keşke dinleseydim diyorum.
Ama dinleyince de tutmuyor işte ilginç 😒

Benimki genelde dinlemediğim zaman tutuyor. Sonra da keşke dinleseydim diyorum.
Ama dinleyince de tutmuyor işte ilginç 😒

Evet her zaman olmasa da ben iç güdülerime güvenirim her zaman çünkü ne zaman bir şey hissetsem bakıyorum o çıkıyor.. mesela bir insan hakkında diyorum ki kesin bu yüzden böyle davranmıştır.. ve haklı çıkıyorum hep..
insanlar beni hiç şaşırtmıyorlar
İlk gördüğümdeki his, iç sesimin "yok ya, o öyle değil, iyi düşün iyi olsun" demesine rağmen doğru çıkıyor. Yalnız var ya hiç hayrına bir şey söylemiyor şom ağızlı. Maalesef ki genelinde haklı.🤭
Kalbim işte o yok ya o öyle değil diyen. Başka bi ses daha var işte çözemedim. 7. his belki de bu.😅
Cevap
25Cevap
Evet, iç güdülerimde bu güne kadar hiç yanılmadım ve hep haklı çıktım.
Tuttuğu oluyor ama tutmadığı daha fazla sanki adam sandık fos çıktı durumları djdj
Her zaman diyemem ama genelde haklı çıkar. Ve ben hep o küçük istisnaya denk gelip acaba dinlesem mi derim :))
İçgüdüsel hareket etmiyorum genelde fazla olasılık hesabı yapıyorum. :D
Sezgilerim diyelim. Sezgilerimi dinlerim ve genelde kazanırım.
her seferinde yanılıyorum hep bi hayel kırıklığıı :D
Hiç iyi değilim bu konu da tutmuyor hiç bir güdüm 😅
İç güdülerime güvenirim, her zaman olmasa da yanılma payı oldukça düşüktür..
Başarı yoh sürekli bir hayal kırıklığı 😒
Genelde aklıma gelen başıma gelir
Bazılarına kötü bir düşünce gibi gelse de en kötüsünü ilk düşünen biriyim. Bu yüzden önlemimi mutlaka alıyorum
Acaba niye 😀
Nazar var sende nazar 😀
Neyse ki negatif enerji salıyorlar bari.. altın tak hepsini emer
O zaman bol bol Ayetel Kürsi inşirah oku ferahlık verir
%90 oranında başarı var efenim. :D
Ne hissedersem oluyor ve ben bunu bile bile yanlış yapmaya devam ediyorum akıllanamadim bir türlü
Hisselerim hiç kuvvetli değildir. Genelde insanlara güvenirim ve hep bu yüzden kaybederim
her zaman iç güdülerimizi kullanmayiz diyelim
Tuttursa genç kalırdım.
Yok hiç öyle bir mucizem olmadı
hislerim kuvetli dediklerim dogru cikiyor
Çoğu zaman tuturuyor
Genel başarı oranı: yüzde 75 falandır 😅
Kimi zaman tutuyor ama çoğu zaman yanılıyorum.
Pek yanılmam...
Çoğu zaman hakli
Benim sadece güdülerim var 😂
Bugüne kadar yanılmadım gibi. 🤔
Tutsa iddia dan köşe olurdum 😄
Her zaman değil yanıldığımda oluyor..
Genelde evet, arada sırada hayır.
İç güdülerime göre hareket etmiyorum.
Düşünüyorum
Hissediyorsam mutlaka doğrudur.
Ben 9 kere düşünmeyi tercih ediyorum
Bazen beni hiç yanıltmıyor be
%50 tutuyor
Çoğu zaman evett tutuyor
Evet
Genelde.
Çoğunlukla evet
Genelde evet.
tutturmaz
genelde... yanılmam
Hemen hemen
Başarılıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?