İyi niyetli yaklaşan insanlara tavrınız nasıldır?
Arkasından iş çevirir misiniz; yoksa güvenini boşa çıkarmayıp etik bir tavır mı takınırsınız

İyi niyetli yaklaşan insanlara tavrınız nasıldır?
Arkasından iş çevirir misiniz; yoksa güvenini boşa çıkarmayıp etik bir tavır mı takınırsınız

İyi insan olmak başka şey, ahlâklı insan olmak başka şey. Bu ikisi karıştırılır genelde. Hatta gayri müslim veya inançsız kişilere ahlaksız gözüyle bakılır. Oysa din, iman ve ahlâk (etik) farklı kavramlar. Önce bunların ne olduğunu öğrenmek lazım. Bazı insanlar "senin iyiliğin için" kisvesi altında herşeyi kendilerine mübah görürler. Sorsan hepsi harika, mükemmel insanlar.
Bu kadar sapkın ve yozlaşmış güruh nerden çıktı peki, piyangodan mı😄
Çok çok güzel özetlemişsiniz ve bize pek de bir şey bırakmamışsınız açıkçası 👑👑👏🏻👏🏻 Çok güzel yorum👏🏻👏🏻 Belki de bunun nedeni, gerçeklerin ya da hataların çözülmesi düzeltilmesi ya da yapıcı bir şekilde sorgulanması yerine, yanlışlar ile yüzleşmek yerine hep halının altına süpürülüp yarına bırakılması ve o yarınların hep ertelenip gelmemesi, belki de bunun yanında da bazı şeylerin özünden şaşarak sadece şekilciliğinin kalmasından kaynaklıdır diye düşünüyorum
👑👑
Karşındaki insandan ne bekliyorsun sen de öyle olmalısın diyorum. Karşımdaki insanın beni kötüye kullanmasını istemem bu yüzden iyi niyetimi olabildiğince koruyorum.
👑👑👏🏻👏🏻 tebrik ediyorum güzel bir düşünce
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Hayır kötüye kullanmam..
En iyisi 👑👏🏻
Etik kavramlara dikkat ederim.
Duvar kağıdı efsane**
Tebrik ederim👑👏🏻👏🏻
Teşekkür ederim
Rica ederim
Kullanmiyorum
👑👑👏🏻👏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?