İstediğim hayatı yasayamiyorum ve her şey için geç imkansız gibi kalmış hissediyorum batakliktayim nasıl kurtulurum?

Herkese selam bahsettigim gibi derin bi bataklığın içindeyim yaşım da gelip geçiyor geriye baktığımda ne gençliğimi ne çocukluğumu yasayabildigimi görüyorum her şey sanki yarım kalmış gibi çok mutsuzum bi mesleğim yok olsun çok isterdim ama sıkışmışlığın içindeyim benim gibi hissedenler vsr mi sonumuz ne olucak böyle
İstediğim hayatı yasayamiyorum ve her şey için geç imkansız gibi kalmış hissediyorum batakliktayim nasıl kurtulurum?
Cevapla