- En iyi : Şansım yaver gitti bu defa güzel bir iş karşıma çıktı.
- En kötü : İyi sandıklarım vardı bir zamanlar K**pe çıktı bu beni biraz üzdü..
- En kötü : İyi sandıklarım vardı bir zamanlar K**pe çıktı bu beni biraz üzdü..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bana bir şey katmadı çünkü boş bir yıl oldu benim için.. 2024 de aynı olacak büyük bir ihtimalle ama yine de devam ediyorum bir şekilde..
Hayırlısı be. Güzel şeyler olur inşallah
En iyi : Kendime mental ve sosyal anlamda çok değer kattım o depresyon havamdan sıyrılıp sadece “kendi” adıma bireyler yapmak harika bir histi ve beni kişisel olarak değiştirdi
En kötü: İlk defa bu yıl bu kadar yalnız kaldım belki ama birçok kötü insandan da arındım en kötü anım bile en iyi 😂
En kötünün de bu denli yüzümü güldüreceğini düşünmezdim senin adına cidden çok sevindim 🙂 Aynı yoldayız. Devam. d
🤝🙌🏻 kesinlikle
Öncelikle yine mucizeleri yaşadım Allah'a şükürler olsun iki kere düşme tehlikesi atlattım sonra kuzen 15 yıl sonra benle yatmak istedi sezgilerimle yaşadığım olayla milletin orada olmasıyla kurtuldum yani iyi tarafı herhalde inşallah kuzen sınavı bitmiştir daha beteri başıma gelmez
Son satırları böyle okudum 😨 . İnşallah yasamazsın
İnşallah