İnsan neden maruz kaldığı zorbalara tepki vermez?

Ortaokulda zorbacı bir tip vardı yanına birilerini toplayıp benimle dabbe diye dalga geçmişlerdi. Artık ne kadar korktuysa benden aklına dabbe gelmiş. Ve ben hiçbir tepki vermemiştim. Üzüldüğümü hatırlıyorum ama umursamaz davranmıştım. Çocuk ondan sonra okuldan ayrıldı. Baya insanlarla dalga geçen kötü çocuk tiplerindenmiş. Benim tepkisizliğim durultmuş biraz onu. Biraz önce konusu geçerken öğrendim. Kendime sordum neden o zorbalara hiçbir tepki vermedim diye. Sadece o da değil hayatımda beni üzen kıran her şeyi içimde tutuyorum. O şey küçük bile olsa büyük şeylere direnç kazanmış oluyorum. Ama niye? Ne gerek var? Niye birilerine anlatmak yerine içimde yaşamak zorunda bırakıyorum kendimi sizce?
İnsan neden maruz kaldığı zorbalara tepki vermez?
Cevapla