Lastik basıncı düşük olsa da belli bir süre yol gidiyoruz, peki moral düşük olursa ne kadar dayanabiliriz 🤔?

Tavsiye: Moralinizi yükseltmek için çok beklemeyin.
Lastik basıncı düşük olsa da belli bir süre yol gidiyoruz, peki moral düşük olursa ne kadar dayanabiliriz 🤔?
Lastik basıncı düşük olsa da belli bir süre yol gidiyoruz, peki moral düşük olursa ne kadar dayanabiliriz 🤔?
Cevapla