Geriye dönüp baktığında iyi ki de vazgeçmişim dediğin oluyor mu?


Ben genellikle verdiğim kararların her zaman arkasındayım ama bazen de tabi ki de bazı şeylerden vaz geçmek gerekiyor geç olmadan insan o zaman anlıyor. iyi ki vaz geçmişim dediğim şeyler oldu ama daha çok keşke yapsaydım ya da fırsatım ve imkanım olsaydı da bazı duyguları yaşasaydım diyorum hayatımda
Geriye dönüp baktığımda iyi ki kızlarsoruyor da lotuspatraya mesaj göndermemişim diyorum hep
Zaten yazsam cevap alamayacağıma göre neden yazayım
Hahah iyi yapmışsınız.
Konu sevgiyle ilgiliyse kolay kolay vazgeçemiyorum ki. Bu konuda vazgeçmek benim için zulüm gibi bir şey.
Diğer konuları düşünürsem, keşke vazgeçmeseydim dediğim bir konu var.
Diğer hiçbir şeyden pişman değilim.
Beynimi çok zorluyorum bu konuda.. mantığımi iyi ki vazgeçmişim demek için ikna etme konusunda verdiğim savaştan en çok uykularım muzdarip.. dili olsaydı bedenimin gözlerimin yapma artık bu çileyi bize çektirme derlerdi..
Cevap
23Cevap
Evet diyorum, iyi ki vazgeçtim 💆♀️
Vazgeçtiğim hiçbir şey için pişmanlık duymuyorum. İyi ki bırakmışım.
İyi ki vazgecirmisimler de buna dahil mi? Zira ben vazgeçemem pek de 😂
Vazgeçmen gerektiği yerde vazgeçmelisin Perla
Neden vazgeçtim ki diyorum😕
Keşke diyorsun yani 😀
Keşke ah ah, göremedimdi.
Son pişmanlık fayda etmez 😅
Eder belki😀
Geçmişe dair pişmanlıkları olan biri değilim yaşanması gerekiyodu yaşandı :D
Geriye bakmadığımız icin öyle düşünler gecmiyor aklımızdan
Evet iyi ki vazgeçtim diyorum ama hala ondan vazgeçememiş tarafımdan vazgeçemiyorum.
Bir yere ortak olacaktım. İyiki vazgeçmişim
Kesinlikle.
İyiki çocuğum olmadan evliliğimden vazgeçtim.
Bazı değerlendirmeler yapıyorum.. sonra da olması gerektiği için olmuş diyorum.
Sevdiğim kızlardan evet ama mesleki konu olarak hayır
Evet, iyi ki başkasının işinde çalışmaktan vazgeçmişim diyorum. Bi de birinden vazgeçtim o ayrı konu😀🤣
Ohh Dünya varmış diyorum
Vazgeçmeler genel olarak dayatma şeklinde gelir bana.
Dönüp baktığımda iyi ki dediklerim oluyor evet.
Neyden geçtiklerim önemli. Kendimden geçişlerime asla iyi ki demeyeceğim ve affetmeyeceğim sanırım.
Evet geçmişimle alakalı pişman olduğum pek bir şey yok.
Evet böyle bir şeye iyi ki demek istemezdim ama maalesef oldu
Geri dönüp bakmıyorum...
Hep geç kaldım nasıl nünüp vaz geçebilirim 😂
Keşke vazgeçseydim dediğim oluyor 🤷🏻♀️
Geriye bakmam ki
olması gerekn böyleymiş diyorum
iyi ki de var, keşkelerim de
Keşke vazgeçmeseydi
Evet diyorum
Diyorum tabi ki de
Evet.
Evet, iyi ki vazgeçtim, iyi ki kurtuldum.
Evwt oluyor
Evet
Evet çok diyorum
Savaşmadan vazgeçmem
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?