Hiçbir şeyi olmamasına rağmen gurur yapmak aptallık mı?

Sürünecek nerdeyse hala gurur yapıyor. Kimsenin yardıma el uzatmıyor ille de kendi yapacak. Aptal mı bu insan? Vazgeçmeli mi kendinden?
Hiçbir şeyi olmamasına rağmen gurur yapmak aptallık mı?
Cevapla