
Bana pek samimi gelmiyorlar, sanki sürekli bir açık arama halindeler. Sizce, öğüt veren her insan iyi niyetli midir?

Bana pek samimi gelmiyorlar, sanki sürekli bir açık arama halindeler. Sizce, öğüt veren her insan iyi niyetli midir?
Öğüt değil o bilmişlik başka hiçbir şey değil sürekli öğüt vermek veya sürekli azarlamak sürekli eleştirmek iyi bir şey değil bana göre çünkü kişinin kendini ona olan özgüveni gidiyor baskıya alışıyor ve bu kötü bir şey sonrasında da oluşan asosyal tavırlar utangaçlık arkadaş edinememe belli bir çevrenin olmamısı depresyon gibi güvensizliği beraberinde getiriyor
Öğüt veren insanların her zaman iyi niyetli olup olmadığı konusu, kişiden kişiye değişebilir. Genellikle, insanlar başkalarına öğüt verirken iyi niyetli olurlar çünkü başkalarının durumlarını iyileştirmeye yardımcı olmak isterler. Ancak, bazen insanlar kendi çıkarları için öğüt verebilirler. Bu nedenle, bir öğüdün kaynağını ve amacını dikkatlice değerlendirmek önemlidir. Her durumda, alınan öğütlerin kişisel değerler ve hedeflerle uyumlu olup olmadığını kontrol etmek yararlı olabilir. Bu, genellikle en sağlıklı ve en etkili yaklaşımdır. .
Öğütün ne zaman verildiği, hangi asamada verildiği, kim tarafından verildiği vs. sorularina gore cevap değişir ama şundan eminim her ogut kötü niyetle verilmez hatta çoğu iyi niyetlidir ama hepsi iyi niyetli de diyemem. Yani net bir şey söylemek imkansiz.
Bence değil bazen insanr kısakndı içinde o işi bozsun diye de öğüt vere bilir.
Teşekkürler reis abim
😊😊
Cevap
9Cevap
Bence duruma göre değişir.. kimisi gerçekten dostu olduğu için yardım eder tavsiye verir.. ama bazıları da hata yapsın diye manipüle eder.. bu yüzden de çok çok güvendiğim samimi olduğum kişiler dışında kimseyi dinlemem
Her zaman iyi niyetli olmazlar. Komik olan konu da şu, insanlar öğüt verirler ama öğüt verdikleri durumun tam tersini onlar da yapıyor. Çok samimi gelmiyor o yüzden 😄
Hayır değildir. Bilmişlik taslamak için bile öğüt verir gibi davranan oluyor.
Herkes deeğil tabii, yine de belli ediyorlar bu insanlar niyetlerini.
Aşağılama gayesi güdüyorsa o nasihat değil ego tatminidir. İyiliğim için söylenen sözü de bir tek annemden duydum. Gerisini duymaya tenezzül etmem.
Kendi çıkarları doğrultusunda öğüt vermeye çalışanlarda var.
Her zaman iyi diyemeyiz.
"Topluluk içinde verilen öğüt, öğüt değil hakarettir." Durduk yere verilen öğüt de hoş olmuyor. İstenirse verin yahu!
Olabilir ama ben karşımdaki bir şey söylerken bunu sorgularım her zaman açıkçası
Adamın tecrübesi hayat kalitesi duruşuna güveniliyorsa öğütleri değerlendirilebilir fakat boş beleş adamsa he diyip geçmek gerekir
Her zamanda iyi niyetli olduğu söylenemez
Anlamak istediğin anlatmak istedigin Niyete balı bir durumdur sizcede öylemidir 🤔
Değildir deyimledik gördükk.
Olmayabilir. Herkese güvenip inanmamak lazım.
Yok değildir bazen yoldan çıkarırlar
Mantıklı bir öğüt değilse hainlik vardır
Her zaman iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum
İyi öğütler faydalı öğütler veriyorsa öyledirler
Kişiye göre değişir.
Hayır.
Benim kendi aklım var, kendilerine saklasınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?